Leraand Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 dette bildet tok jeg med to forstørrelsessglass forand kameraet mitt:) Jeg har redigert litt på det... Lenke til kommentar
trondage Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Personlig synes jeg fargene ble for kjedelige... Ellers hadde det vært fint. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Syntes det ble ufattelig kjedelig, altfor lite farger i det. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Som de to andre mener jeg at det ble det for lite farger og forlite kontrast. Jeg ville også ha tatt et mye tettere utsnitt av bildet for å få fokus på blomsten. Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Takk for kritikken. Kontrasten er stor ikke liten men... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Mer kontrast og farger, så kunne jeg kanskje likt det, men slik det var nå var det dessverre ikke så alt for spennende. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Takk for kritikken. Kontrasten er stor ikke liten men... 8775296[/snapback] Er kontrasten stor?? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ser ut som om du har lekt deg med saturation (eller hvordan det skrives), hadde nok sett bedre ut om du ikke hadde gjort det. Men jeg synes bildet inneholder litt for lite farger. Fikset i curves/highlight/gamma: Endret 4. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ehh, hva i allverden er det du har gjort der Jooakim? Legger ved mine retouches.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg satt opp highlight/shadows for å få frem grønnfargen. :-) Endret 4. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå kan ikke jeg en dritt i photoshop ol. men synes personlig det kunne blitt skikkelig tøft å gjøre hvitfargen i blomsten enda klarere og bakgrunnen i svart/hvit. Men da er hvitfargen nødt til å være veldig hvit da. Hadde vel kanskje vært enklere og kulere med en blomst med farger. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Autoxave: Pent utsnitt, men jeg synes det ble litt for lyst. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Autoxave: Pent utsnitt, men jeg synes det ble litt for lyst. 8781589[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå