kjeLL// Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jeg klarer nesten ikke bruke forumet lenger etter att alle de pm boksene komm opp. firefox viser de sikkert feil. men jeg gidder ikke drive å bytte nettleser bare for å komme meg på forumet! sånn ser det ut hos meg: http://kjellhei.googlepages.com/forum.jpg var ingen av knappene som funka heller! kjører siste versjon av firefox:2.0.0.4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 jeg kan nevne at alt ser helt normalt ut i opera da =) virker som om jeg må bruke opera til forum fremover.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Det der er hvertfall garantert noe i din nettleser som er årsaken i problemene, så vi får ikke gjort så mye med det Prøv å slett cache, fjern programmer som fjerner innhold i nettsidene o.l Endret 3. juni 2007 av Ueland Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 det fiksa seg rett etter at jeg logga meg inn med opera.. da ser opera og firefox versjonene helt like ut ! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg