printable Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg skal kjøpe meg en mp3-spiller men, jeg klarer ikke å velge mellom dise to! Skal på en lang ferie og skal stort sett bruke den til videoavspilling Så ville vært veldig glad for noen annbefalinger Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har en Creative Vision 30GB, og er storfornøyd! Med siste firmware støtter den nesten alt jeg kaster på den av fiformater. Vær for øvrig obs på at Vision M har widescreen, men langt lavere oppløsning enn den uten widescreen. Min har ikke spesielt god innsynsvinkel, men den er sylskarp og har himmelsk oppløsning. Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg har en Creative Vision 30GB, og er storfornøyd! Med siste firmware støtter den nesten alt jeg kaster på den av fiformater. Vær for øvrig obs på at Vision M har widescreen, men langt lavere oppløsning enn den uten widescreen. Min har ikke spesielt god innsynsvinkel, men den er sylskarp og har himmelsk oppløsning. 8770256[/snapback] jeg har selv en vision M, og den har ikke widescreen(320*240 oppl.) jeg pleier å feks. ta den med på hytta og koble den opp mot tv'en der og så film på den, syns at skjermen på spilleren blir litt for liten til å se video på, selv om den har bra bildekvalitet til å være så liten men kan selv annefale creativen (kjøp med tillegspakken så får du med videokabel, strømkabel, silikon skin og ørepropper) skal du ha ipod må du vel drive med det itunes styret! Endret 3. juni 2007 av biohazzard Lenke til kommentar
SRD Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har en Creative Vision 30GB, og er storfornøyd! Med siste firmware støtter den nesten alt jeg kaster på den av fiformater. Vær for øvrig obs på at Vision M har widescreen, men langt lavere oppløsning enn den uten widescreen. Min har ikke spesielt god innsynsvinkel, men den er sylskarp og har himmelsk oppløsning. 8770256[/snapback] Det er Vision:W som er Widescreen. Jeg har hatt Creative Zen vision:M 30GB i 1år nå, og er kjempe fornøyd. Jeg betalte 2800kr for den, og det mener jeg den er verdt, og idag er jo det mulig å få 60GB til 2500kr og 30GB til 1700kr. På iPod må du konventere _alle_ videoene dine, mens Zen støtter nesten alle video formater. Bare send PM hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Elektronikk-kategorien omhandler ikke forbrukerelektronikk, flyttes derfor til rett kategori. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er Vision:W som er Widescreen. 8770394[/snapback] Stemmer. Min feil. Uansett synes jeg den er langt å foretrekke fremfor en iPod. Lenke til kommentar
printable Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk folkens Takker for alle svar Vel, ser ut som det blir en Creative Vision M på meg Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jeg har den "store" visionen. altså ikke den lille:P haha! men, jeg er ihvertfall fornøyd. den lille virker ganske digg den og! Jeg har alltid likt creative fremfor ipod, men vet ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 iPod 80 GB har 2,5 " widescreen og den tar 640x480 film som funker bra. Er ganske fornøyd med min 80 GB. Håper du finner en du er glad i! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
SRD Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 iPod 80 GB har 2,5 " widescreen og den tar 640x480 film som funker bra. Er ganske fornøyd med min 80 GB.Håper du finner en du er glad i! Mvh Fat_Board 8772207[/snapback] Det gjør Creative Zen spillerene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå