dangaute4 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hallo hadde windows vista crack og der lagte eg ein brukar til lillebror min og der konne eg stilla inn på ka dager han konne logga seg inn og ka nettsider. for nå har eg windows home for vista konne eg ikkje spela alle spela mine men om det finnes eit programm eg kan lage ein brukar og stilla inn ka dag og ka nettsider lillebror min kan gå inpå.med windows xp home. for han pleier og spela på min data når han komme hjem ? det er sikkert lit skrivefeil Endret 3. juni 2007 av dangaute4 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Start>Kontrollpanel>Brukerkontoer>Opprett en ny konto>Skriv inn navnet på kontoen og trykk neste. sett brukeren som begrenset. IKKE administrator. skal se om jeg finner et program som gjør at du kan begrense internet sidene! men har det noe å si når han logger inn på pcn? altså de dagene du pratet om..? du kan jo også sperre mange sider i IE for at han ikke skal gå på de sidene. Endret 3. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
dangaute4 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Start>Kontrollpanel>Brukerkontoer>Opprett en ny konto>Skriv inn navnet på kontoen og trykk neste. sett brukeren som begrenset. IKKE administrator. skal se om jeg finner et program som gjør at du kan begrense internet sidene! men har det noe å si når han logger inn på pcn? altså de dagene du pratet om..? du kan jo også sperre mange sider i IE for at han ikke skal gå på de sidene. 8772029[/snapback] nei det er ikkje så nøye men det som er probleme og er att han kan gå in¨på mange programmer så vis du gidde kan du se om du finne eit program eg kan sperra det med? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvis han er begrenset bruker, kan du stille inn at kun administrator har tilgang til disse programmene, det kan gjøres i security fanen på properties bildet på filene/mappene. (skru av write, read, list, read & execute) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå