dominus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 slo av telefonen i går kveld. i dag tidlig får jeg bare Nokia logoen på skjermen og det er det når jeg slår den på. hvordan resetter jeg telefonen eller gir den en hardboot? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 prøvd og ta ut batteriet, og sette det inn igjen? en venn a meg fikk akkurat fiksa sin SEP for lignende problem, og nå skjedde det igjen, han sa han aldri skulle ha SEP mere. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 ja jeg har prøvd å ta ut batteri, minnekort, og simkort. den vil bare ikke boote Lenke til kommentar
DTS Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) -Skru av telefonen. -Hold nede 3 taster (grønn-, stjerne- og 3-tast). -Skru på telefonen mens de tre tastene er inntrykt, å hold de 3 tastene inne helt til du får spørsmål om PIN-kode. Det er litt knotete å treffe/holde disse samtidig, men... Veldig viktig at du klarer å holde alle tre tastene nede, helt til du får spørsmål om PIN-kode. Hvis du glipper en tast, må du skru av telefonen og starte på nytt... OBS! Dette formatterer telefonminne, så telefonbok, meldinger, etc. vil bli slettet... Men... Hvis du har synkronisert til PC, eller sikkerhetskopiert telefonminnet til minnekort, så skulle vel ikke dette by på problemer... Endret 3. juni 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
dominus Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 holdt inne grønn+stjerne pluss 3. det hjelper ikke. det er tydelig bare for å løse ett rebootproblem... knurr... (pokkers telefon) Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei!! Jeg bruker også 6680 og har vært borti samme problem tidligere at den ikke lot seg skru på... har du minnekosrt i den? Prøv å ta ut minnekortet! så tar du ut batteri og simkort og setter dette inn igjen.. men la minnekorte være ute!! Det funket på mn og en kompis sin med samme problem, å starte uten minnekort... Var visst en feil på minnekortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå