chokke Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja, vi fikk vite at vi enten kommer opp i skriftlig eller muntlig eksamen. Men det som er, er at det er en veeeeeldig liten sjanse for å komme opp i begge. Men hvordan er reglene, kan man klage dersom man kommer opp i begge og slippe muntlig, eller må man lide og ta begge? Og jeg mener vi fikk beskjed av ass. rekto at vi ikke trengte å møte opp på muntlig trekk, men da er det ihvertfall surt å komme opp to ganger, når man ikke engang er der under "trekninga". Lenke til kommentar
asjafjell Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja, vi fikk vite at vi enten kommer opp i skriftlig eller muntlig eksamen. Men det som er, er at det er en veeeeeldig liten sjanse for å komme opp i begge. Men hvordan er reglene, kan man klage dersom man kommer opp i begge og slippe muntlig, eller må man lide og ta begge?Og jeg mener vi fikk beskjed av ass. rekto at vi ikke trengte å møte opp på muntlig trekk, men da er det ihvertfall surt å komme opp to ganger, når man ikke engang er der under "trekninga". 8769920[/snapback] Hei Det er teoretisk mulig å komme opp i muntlig og skriftlig. Det krever likevel mye ressurser i form av vakter, eksaminandere og mentorer. På vår skole (bodø videregående) har jeg hørt rykter om at det manglet folk til disse stillingene, og det fikk vi delvis bekreftet av at de fleste kom opp i skriftlig, siden det krever mindre ressurser. Du kan derfor si at sannsynligheten for å komme opp i muntlig og skriftlig nesten er null, men at det kan skje fra tid til annen. Rektoren din vet nok at de som kom opp i skriftlig ikke kommer opp i muntlig, og sier det derfor rett ut. Håper dette gav deg svar;) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Nja, han sa at det var dyrt for skolen å ha opp til muntlig. Men jeg mener vi fikk beskjed om at vi ikke trengte å møte på trekninga, men det er jo dårlig gjort dersom vi blir trukket opp skriftlig nå vi fikk beskjed at vi ikke blir det :O Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jaja, nå har det dukket opp en melding på fronter som sier at de som ikke kommer opp i muntlig får fri på trekkdagen (og eksamensdagen såklart), men gjelder dette da de som kom opp i skriftlig? Hva sier "reglene" om det? Må da være et interesant tema for de fleste Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er jammen ikke sikker på denne, er nok lurt å sjekke. Men jeg vet at på skolen min er det sedvane at man kommer opp i enten får muntlig eller skriftlig. Store deler av trinnet kom opp i skriftlig eksamen, og de har praktisk talt tatt sommerferie ettersom de har gjennomført eksamen. Ingen av de forventer muntlig eksamen nå. Vi som ikke fikk skriftlig derimot, er garantert muntlig eksamen og sitter bare og venter på hvilket fag vi får. Hadde vært spennende hvis noen kom opp i både skriftlig og muntlig... en lærer fortalte faktisk en historie om det, men da var det visstnok gjort en feil i trekkontoret. Eleven måtte gjennomføre begge eksamener, men rektor kjøpte en blomsterbukett for å rette opp.. hmmm Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Min skole, VK1, kommer ogsa opp i enten skriflig eller muntlig. Alle motte opp pa den dagen vi fikk vite hvem som kom opp i skriftlig, og sa fikk de fri na neste torsdag da de som ikke kom opp far vite hva de kommer opp i i muntlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå