Gå til innhold

Problem med Nokia N70

Anbefalte innlegg

Hei. Min Nokia N70 begynte å oppføre seg veldig merkelig i går kveld :( Når jeg skal inn i innboksen min, får jeg denne meldingen:

Meldinger: Ikke nok minne til å utføre operasjon. Slett noen data først.

Noen ganger klarer jeg til slutt å komme inn i innboksen, men når jeg da prøver å slette meldinger, får jeg bare denne meldingen:

Generell: Ikke nok minne til å utføre operasjon. Slett noen data først.

Har noen forslag til hva som kan gjøres?

En venn av meg hadde problemer med å komme inn i innboks han også med en SE, men han skiftet programvare, så virket det.

Hvis dette er en idé, vet noen om et sted jeg kan laste ned nyeste programvare for Nokia N70?

På forhånd takk for alle svar :)

spruddel

Edit: Jeg slettet noen lydklipp som var lagret på telefonminne. Nå fikk jeg hvertfall slettet alle sendte elementer og en del meldinger fra innboksen.. Men alt går veldig sakte.. Mulig at prosessoren har litt problemer.?

Endret av spruddel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen andre programmer kjørende i bakgrunnen. Jeg har restartet mobilen en del ganger. Mulig jeg fikk løst problemet.. Nå har jeg hvertfall slettet alle meldinger, så den virker igjen. Tror problemet kanskje var at telefonminnet var litt overfylt. Trodde nesten det var problemer med RAM jeg, men håper den virker nå igjen. Kanskje jeg skal lagre meldinger på minnekort senere, så slipper jeg problemet med at telefonminnet er fyllt opp ;-)

Takk for svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...