Stig-Arne Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hei, jeg har nettopp fått meg en Thrustmaster Firestorm Dual Power 3 gamepad, men i de fleste bilspill så er kalibreringen feil på den ene analoge sticka, den til venstre. F.eks i F12001 så trekker han til høyre og i CMR2 så trekker han også til høyre i tillegg så skaper han kaos i menyene med å fare oppover hele tiden, altså markøren holder seg ikke i ro. Jeg har lagt inn driverne som fulgte med gamepaden, men jeg finner ingen plasser hvor jeg kan få kalibrert gamepaden. Noen som har vært bort i noe lignende og som vet hva løsningen er ? Er vanvittig irriterende å måtte holde i sticken hele tiden for at bilen skal gå rett frem. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Gå på Game Controllers under Control Panel. Der kan du kalibrere gamepad'en din Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Kan ikke det vettu, thrustmaster driverene har tatt helt over.. Men uten de driverene får jeg ikkje force feedback Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Fixet det, en liten reinstall av Win var nokk.. Nå er alt igjorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå