Zapking Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hvor lenge skal et minnekort vare før det slutter å virke? Plutselig går det verken an å save eller loade med minnekortet mitt, jeg prøvde et annet minnekort og det virker fint... Dette er litt ekkelt med tanke på at om jeg hadde skrudd av maskinen uten å lagre nå, så hadde jeg mistet alt jeg har gjort i spillet... Endret 3. juni 2007 av Zapking Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 offisielle sony kort har jeg aldri opplevd har slutta å virke... tredjeparts kort derimot har jeg dårligere erfaring med. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Det er et 32MB MagicGate SONY Memorycard. Det er offisielle minnekort fro sony, helt like som de som selges i norge, det er mulig jeg bare var litt uheldig med dette ene kortet. Men så må det jo sies at jeg har savet og loadet en god del ganger med det da... Kjøpte det fra Hongkong. Jeg restartet spillet og autoloaden fungerte fint, men verken manuell saving eller loading virker. Endret 3. juni 2007 av Zapking Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gå inn på kortet og slett det du kan slette, og se om det blir noe bedre da. Du har mest sannsynlig en korupt fil der et sted Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg prøvde det men da fikk jeg melding om at det var File Type: Corrupted data og Copy protection: Copying prohibited. Og når jeg velger Delete, så får jeg bare Delete failed... Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er et 32MB MagicGate SONY Memorycard.Det er offisielle minnekort fro sony, helt like som de som selges i norge, det er mulig jeg bare var litt uheldig med dette ene kortet. Men så må det jo sies at jeg har savet og loadet en god del ganger med det da... Kjøpte det fra Hongkong. Jeg restartet spillet og autoloaden fungerte fint, men verken manuell saving eller loading virker. 8769785[/snapback] Spørs om ikke det er et kopi kort. Har alldri opplevd at original Sony kort har sviktet. Men derimot uorginale kopi kort, er bare noe billig skit. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Er det lovlig å selge kopier med sony sin logo på da? Dette kortet jeg har er prikk likt de originale kortene, jeg kunne skjønt det hvis det ikke var sony logo på det... Altså dette kortet på 32mb kostet ca 140 kr, og jeg kjøpte det på ebay. Det kom fra hong kong. Ville du heller anbefale meg å kjøpe et prikk likt kort fra feks denne nettbutikken?: Playstationshop På ebay koster 8mb kortet ca 50-70 kr, mens det koster 219 kr på playstationshop... Men det er kanskje verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå