Articfare Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Psykisk terror er mye skumlere enn blodsprut. 8778488[/snapback] Psykisk terror er skummelt. Blodsprut er bare amerikansk dritt Men det burde være en høyere aldersgrense hvis det er så skummelt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 åå, ANBEFALER dette spillet så SYKT mye :DTro meg, det er skumlere enn FEAR, satt å skvatt gjennom hele spillet.. Som sagt, løp og kjøp 8777515[/snapback] Hvis det er skumlere enn FEAR, hvorfor er det 12+ da? 8778152[/snapback] Det er volden som bestemmer aldersgrensa, ikke hvor skummelt det er. At noe er skummelt er en subjektiv ting. Fear var som en tørr barnehage. Jeg ble faktisk mer skremt i barnehagen enn av Fear. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Svarte, ser ikke ut som spiller fungere så bra i vista. Henger seg opp når jeg trykker exit, og veggen helt i starten mangler, slik at jeg bare ser blått Noen som har det bugfritt på vista her? Lenke til kommentar
HuggyBear89 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Spiller det helt fint på vista jeg Så sinnsykt skummelt dette spillet er! Følsen av og utforske di mørke gruve gangene i en ekstremt guffen stemmning er helt genialt! *glede seg til episode 2* Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Noen som har noe informasjon om Episode 2? Finner ca. ingenting på google. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Frostbitten, det offisielle forumet til utviklerne har en FAQ som sier følgende: -When is the next episode out?-No date set but episode 2 is aimed for a fall release. Release dates can slip! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg