Dødskalkunen Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Var en nydelig soloppgang her for noen timer siden og jeg tok noen bilder. Her er det jeg ble mest fornøyd med, hva synes dere? Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Dette var et synsykt bra bilde:)! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Fint bilde av soloppgang! ikke noe spesielt å si om det. Men jeg synes det kanskje ble en smule kjedelig. Og det treet kunne kanskje blitt satt i det gylne snitt? Det innebærer jo også at solen blir satt i det gyldne snitt. Men ellers, rolig, og avslappende bilde. Endret 3. juni 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Et fint bilde. Fine farger, kanskje litt for mye forgemetning. Jeg ville ha komponert bildet annerledes og plassert treet litt utpå en av sidene. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Ganske vanskelig å plassere treet en annen plass siden det er hus overalt her. Ellers takk for tilbakemeldinger. Legger ved orginalversjonen her: Endret 3. juni 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 hvordan har du fått til mere på venstre side av treet på det redigerte bilde enn det er på det orginale? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 hvordan har du fått til mere på venstre side av treet på det redigerte bilde enn det er på det orginale? 8772649[/snapback] Hm.. er ikke sikker på om det er orginalen alikevell, tok sikkert 50 bilder som er nesten like. Skal sjekke i kveld. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 hvordan har du fått til mere på venstre side av treet på det redigerte bilde enn det er på det orginale? 8772649[/snapback] Det er nok ikke originalen, skal du se.. Ellers synes jeg det var et fint bilde, rolig og harmonisk. Men du har overredigert det i forhold til originalen.. Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Kanskje kuttet litt i bunn (av den redigerte versjonen)? Og evt. vurdert å sette silhuetten av treet til den ene siden som det er nevnt tidligere. Da begynner det å nærme seg et bilde jeg ville hatt på veggen. Absolutt stilig! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Det ble veldig fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå