d'espresso Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er i tvil om jeg skal bestille Star Wars, den originale trilogi-boksen på Platekompaniet (469 kr) og heller bestille de 2-disc-versjonene av IV-VI med både den oppussede og originale utgaven(e) på? IV og V går for rundt 80 kr hver på play.com med norsk tekst (noe som er ganske så billig), mens VI ender opp litt dyrere.. I sølvboksen jeg allerede har bestillt er en bonusdisc som ikke er å få kjøpt separat noen steder (eller er den det?).. Men med de 2-disc utgavene jeg snakker om inneholder begge versjonene, og jeg sparer en del penger.. Men nå var det dette med bonusdisc eller ikke.. Hva synes folket jeg bør gå for? Og; er det noen som vet om noen steder de har trilogi-boksen til under 469 kr? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Har sølvboksen, anbefaler den spesielt om du vil se bonusmateriale. Veldig mye interessant. Om du vil se orginalversjonene bør du sikkert gå for Limited Edition. Har ikke limited utgavene selv, men kunne tenkt meg å hatt dem. Men bonusdiscen anbefales på det sterkeste! Les denne tråden. Endret 3. juni 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Selv kjøpte jeg enkeltutgavene for å få de gamle versjonene slik at jeg slipper alt CGI pisset. Men hvis du liker de nye ekle versjonene bedre burde du gå for samleboksen. Ser mye tøffere ut i hylla, og ekstra materialet er svært interessant. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Les denne tråden. 8769655[/snapback] Jepp, alle sånne forespørsler bør tas i handletråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg