tinyb00m Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har også fått den oppgaven, synes den siste modellen jeg ser her er bra, men med noen saker jeg ikke finner særlig nødvendig. Keep it simple, de har læreren vår lært oss.. hehe Noen som har gjor ferdig en slik access database, eller har alle bare laget modellen? Isåfall noen som vil dele? Har kun laget modellen jeg, ser litt ut som den som er overnevnt.. Men litt mindre tabeller. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Skjønte egentlig ikke denne helt, jeg. Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Ja er trøtt, og helt ny her, så skulle egentlig svare på en tråd her, men så kom jeg helt ut av det å laget en ny post... Hehe Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg ser du har fått lagt inn en post på korrekt måte i den andre tråden, så jeg stenger denne. Send også gjerne en PM til meg eller en annen moderator (grønt nicknavn i visningen nederst på hver side) om du har noen spørsmål om forumet, og velkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg