Jan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei Jeg har kjøpt expansion pack til nintendo 64. Den "lille" brikken man skal putte i fronten. Planen var å spille Perfect Dark og DK64. Jeg åpna luka og fikla litt, men den standardbrikken satt bom fast (prøvd til og med tang).Er redd for å ødelegge ting. Noen som har gjort bytta? Må jeg skru den opp eller? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Finn fram ein vanleg kniv og stikk spissen under fronten av pak'en. Så berre trykkjer du kniver ned og pak'en sprett opp... Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Fulgte det ikke en hvit plastik dings med expansion packen? Bruk den. Endret 3. juni 2007 av Hanky_ Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har du ikke 1 sånn grå liten greie? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Det ble tatt i bruk 20 kniver til å rugle den ut. Operasjonen tok ca 20 min. Den var helt fast. Gammel maskin, så jeg hadde ikke noe nintendoverktøy, nei. Men Perfect Dark ble det Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ååååååå, Perfect Dark Du kan berra gleda deg. Grafikken er ikkje så bra, men du blir vand til det. Spelet er supert! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hehe! Har tatt fram min gamle N64 eg også gitt. Spillwer i disse dager GoldenEye og Perfect Dark. Star Wars Ep.1 Racer ligger også klar samen med The World is Not Enough Måtte få lånt ein kontroll av dama siden mine to var så utrolig slitt takket vere den dårlige patenten på stikkene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det skal visst være mulig å kjøpe ny stick til gamle kontrollers. Leste det på et lurt forum, en flott guide til hvordan man enkelt fikk kontrolleren til å bli som ny. Kontrollerne mine tok vel kvelden etter "idiotiske" spill som 1080 og Nagano OL. Husker at det var nærmest lagt opp til at man skulle "snurre" raskest mulig på sticken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Intressant, om noen hadde greidd å spadd opp link til den guiden kunne det blitt ein ordning på sakene Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Intressant, om noen hadde greidd å spadd opp link til den guiden kunne det blitt ein ordning på sakene 8787401[/snapback] +1 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ååååååå, Perfect Dark Du kan berra gleda deg. Grafikken er ikkje så bra, men du blir vand til det. Spelet er supert! 8785724[/snapback] Ja et genialt spill, helt utrolig hvor bra det og golden eye var. MP var jo genialt i disse spillene. Men da jeg prøvde å spille PD på nytt for et par år siden fikk jeg bare ont i øyene av å spille det, var noe med bildet eller noe sånt. For dårlig grafikk kanskje vet ikke Kan jo hende det var noe med den komposittkabelen Endret 6. juni 2007 av master_al Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hehe! Har tatt fram min gamle N64 eg også gitt. Spillwer i disse dager GoldenEye og Perfect Dark. Star Wars Ep.1 Racer ligger også klar samen med The World is Not Enough Måtte få lånt ein kontroll av dama siden mine to var så utrolig slitt takket vere den dårlige patenten på stikkene. 8786849[/snapback] Jeg koser meg også med GoldenEye for tiden. Fantastisk spill. Men The World is Not Enough får jeg ikke spilt, for man trenger minnekort (memory pack), og selvsagt har min tatt kvelden Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ang. fiks av thumbsticken er dette rimelig fort gjort og relativt billig! www.ebay.com og søk etter "n64 thumbstick". Kjøpte meg 10 stk og betalte ca. 400 inkl. frakt for dette. Null problem å skifte, skru opp stikka, skru ut thumbstikken og skift den ut. Gjort det på alle mine kontroller og de fungerer perfekt nå ;-) Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 En slitt kontroll til Nintendo 64 kan du også fikse selv. Alt du trenger er et stjerne skrujern. Først skrur du dekselet fra hverandre. Deretter skrur du løs boksen spaken er i fra resten av kontrollen. Så opner du boksen med hendene. Da vil du sikkert oppdage at det er masse støv der. Blås bort alt støvet. Så setter du sammen kontrollen igjen ved å gjøre alt baklengs. Dette vil selvfølgelig ikke fikse kontrollen helt, men jeg merket god forskjell da jeg gjorde det. Du bør selvfølgelig tenke deg godt om før du prøver å fikse kontrollen selv. Legg merke til hvor de ulike delene er, så den blir satt sammen riktig. Pass også på at ledningene ikke kommer i klem. Og som med mye annet, vær forsiktig! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 SNIP Denne prosedyren fiksar absolutt ingenting. Det støvet du bles ut, er friksjonsstøv mellom stikka og "kontrolleren". Stikka vert gradvis slitt etterkvart som ein speler, og det vert då meir og meir "slark". Ein kan alternativt skru frå kvarandre kontrollen, ta ut stikka og lodde på ny plast på stikka. Dette er ein tungvint metode.. Det burde heller ikkje vere så vanskelig å støype nye stikker? Berre støypeform og ein type plast. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ein kan alternativt skru frå kvarandre kontrollen, ta ut stikka og lodde på ny plast på stikka. Dette er ein tungvint metode.. Det burde heller ikkje vere så vanskelig å støype nye stikker? Berre støypeform og ein type plast. 8908993[/snapback] Jeg merket nå en del forskjell med bare å blåse rent jeg da. Og det andre altervativet du snakker om, det er ikke bare stikka som blir nedslitt, men to svarte deler som stikka sliper ned også. På min var det bare den ene som var veldig slitt, og det merker jeg når jeg spiller. Når jeg styrer den fremover, må jeg trykke hardt, men sidelengs går helt fint. Du snakker om støyping, det hadde egentlig vært en genial ide. Da kunne du også laget en bedre stikke. (burde ikke være så vanskelig, siden den orginale stikker er veldig ekkel) Men det kan være vanskelig å støype de svarte delene jeg refererte til... Eller hva med å støype en stikke av metall? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Eller hva med å støype en stikke av metall? Yeah.. Tenkte eg og på.. Sitte der med ein kontroll med stikke i metall, hadde vore nice. Men ei støypeform burde ikkje ha vore vanskeleg å lage? Stikke i TRE då? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Eller hva med å støype en stikke av metall? Yeah.. Tenkte eg og på.. Sitte der med ein kontroll med stikke i metall, hadde vore nice. Men ei støypeform burde ikkje ha vore vanskeleg å lage? Stikke i TRE då? 8923444[/snapback] En god idê med en stikke i tre. Da trenger du ikke støype den engang, det er bare å skjære den ut. Og det med den svarte delen inni, hvis du lager din egen stikke kan du bare lage en ekstra "kul" på stikken, så utjevner du det som evt. er nedslitt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Trur kanskje eg skal prøve dette ein dag.. Har sikkert 6 n64 kontrollarar, der 1 av dei er funkbar. Dette var einaste negative delen med nintendo64 i mine auge.. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Spillene var jo svindyre da. Men mange av de var verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå