Admin'c Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mitt creative G4 ti 4600 lager en vanrett stripe som vandrer nedover skjermen. Kabelen er det ikke noe galt med, heller ikke scart overgangen eller tvn så hva kan det være? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det kan høres ut som det er noe som 'blør'. Dra ut alt annet utstyr du har koblet til tven, prøv kompositt/S-Video istedet for S-Video/kompositt og prøv en annen kabel for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg bruker svideo scart tv... Kabelen er testet, det er også scartpluggen. Tstet til og med med to tver, vanlig 32" (nokia) 100hz Grundig 32" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har du prøvd med andre skjermkort? For å skjekke at det ikke er skjermen som synger på siste versjet. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er PCen eller skjermen koblet til jord? Mulig du har jordfeil i huset. Prøv å koble både PC og skjerm til stikkontakt uten jord for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Det kan tenkes at det er noe feil med kortet, skal teste med et annet. Det er skjermkort til tv... og alle kontaktene i huset er jordet (det er 16år gammel) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Er PCen eller skjermen koblet til jord? Kan det være en jordsløyfe? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Hva er en jordsløyfe??? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er PCen eller skjermen koblet til jord? Kan det være en jordsløyfe? Det blir vel ikke jordsløyfe så lenge jordingen til skjermen er koblet til PCen og omvendt? Det er derfor jeg sa at han skulle koble både PCen og skjerm til ikke jordet stikkontakt, i tilfelle jordfeil. Jeg hadde akkurat det samme problemet selv og det var pga jordfeil. EDIT: Når jeg tenker etter så er det vel akkurat det som er jordsløyfe :oops: Så det beste da er å ha enten skjerm eller PC koblet til jord, ikke begge deler. Men det kan tenkes at det kan bli et problem med jordsløyfe hvis man har kabel TV. Hva er en jordsløyfe??? Det er når det er flere retur veier for signalet. Hvis du har kabel TV så kan du prøve å ta ut antenne kabelen. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva er en jordsløyfe??? Et søk i forumet ga med dette resultatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå