Movieheart Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Skulle brenne ut alle Lost episodene mine på en DVD og lage menyer slik at det ble lett å navigere mellom episodene osv. Jeg tenkte at Windows DVD Maker i Vista ville gjøre denne jobben enkelt! Men så kom problemet. Når jeg skal legge inn filene i DVD Makeren, så må jeg legge de inn etter hvor lang tid de tar. Altså jeg kan ikke legge inn mer enn 120 minutter på DVD'en. Dermed blir det bare plass til ca. 2-3 episoder. Jeg tenkte jeg kunne legge de inn etter størrelsen på filene, slik at jeg fikk plass til flere episoder på en DVD, men det går det tydeligvis ikke an å gjøre. Så jeg lurer på om det finnes andre programmer som kan legge inn etter størrelsen i stedet for etter tid. Programmet bør være enkelt siden jeg ikke kan så veldig mye om dette. En kan si det sånn at Windows DVD Maker er perfekt i forhold til vanskelighetsgrad osv. Men hvis det ikke finnes noen andre programmer kan jeg gjerne prøve meg på noen litt mer avanserte. Alt er til for å læres! Håper noen vet om noen gode programmer! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Flyttet til en mer egnet kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå