Andyax Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei. Jeg har et lite problem. Det er et problem som jeg er redd for at ingen her på forumet greier å løse, men det er verdt et forsøk. Til den som måtte greie å løse dette problemet, så er jeg evig takknemlig. Jeg lånte en Steyr AUG softgun av en kamerat, men en dag brakk håndtaket (front grip) til dette våpenet. Håndtaket var veldig svakt og brakk lett av. Jeg har vært på diverse nettsider for å prøve å finne dette håndtaket, og jeg har endte opp med www.wgcshop.com. Der står det at de selger denne delen, men da jeg kontaktet dem, så sa dem at de hadde sluttet å selge det. Det er utrolig synd hvis jeg ikke får tak i denne delen, fordi da vet jeg ikke hvordan jeg skal få fikset det. Et ytt våpen koster masse tusen. Delen: Marui Fore Grip for AUG Jeg ville blitt enormt glad om noen greide å finne noen som solgte denne delen, fordi jeg greier det ikke selv På forhånd tusen takk for hjelpen! mvh Anders Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du kan jo sjekke UNCompany.com og Redwolfairsoft.com, men om dette våpenet ikke lengre er i produksjon så får du nok problemer med å finne delen du trenger. Jeg anbefaler deg å spørre i Den bittelille airsoft-tråden. Mange der som har peiling, og som kanskje kan hjelpe deg. Forøvrig er denne tråden feilpostet. Den skulle ha vært postet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå