Scorpy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Her er tråden for å diskutere alle slags typer kortspill. Her kan du: - Ramse opp alle kortspillene du kan. - Spørre om regler på kortspill som du gjerne vil lære, eller som kanskje har gått i glemmeboka. - Komme med råd og anbefalinger. - Diskutere generelle ting innenfor kortspillenes mangfoldige verden. NB: Diskusjoner angående poker kan tas opp i Den Store Poker Tråden. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Kortspill som jeg kan: - Boms - Mattis - Amerikaner - Olsen (også kjent som "Vri åtter") - Rasken - Klyse - Idiot - Gris - Rask - Hei Knekt - Games - Hopp i havet - Poker - Krig - Lyver (flere ulike varianter) - Hjerter (Sikkert noen jeg har glemt ) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 - Boms - Amerikaner - Mange varianter poker (Omaha hold'em, texas hold'em. 5 card draw, 7 card stud osv.) - Gris - Idiot - Olsen - Krig Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvis det er et kortspill som virkelig alle burde kunne, så er det hjerter eller spardame som det også blir kalt. Ligger forøvrig på systemstandarden på Windows. I dette spillet må man være: -kløktig -lur -flink til å anse kortene sine som dårlige eller gode -flink til å telle hvilke kort som har gått GENIALT KORTSPILL, som jeg og tre gutter spiller i hvert jævla friminutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå