Gå til innhold

Skal kjøpe nytt tastatur

Anbefalte innlegg

Det mangler endel på det før det er perfekt da.

-Analog/trinnløs volumkontroll (den vridbare bryteren styrer vel bare lysstyrken?)

-Windowsknapp lås

-Macro knapper

8783013[/snapback]

Jeg snakker om 1'eren. Den har en knapp for lysstyrke også har den volumkontroll; opp, ned og mute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe må si meg enig der MrLee :p Men jeg skal kjøpe nå, jeg tror jeg har sett Razer Tarantula for 700/800kr i en butikk her + at jeg får rabatt siden jeg kjenner en som arbeider der. Viss jeg husker rett og får sånn passe rabatt blir det nok det.

En kompis av meg sier at han har lest at G11/15 kan holde inne mer enn 3, han sier at han leste det her på Hardware.no Men vi får se. Hadde nå veldig lysst på G11 jeg :D

Lenke til kommentar

-Analog/trinnløs volumkontroll (den vridbare bryteren styrer vel bare lysstyrken?)

-Windowsknapp lås

-Macro knapper

8783013[/snapback]

Jeg snakker om 1'eren. Den har en knapp for lysstyrke også har den volumkontroll; opp, ned og mute.

8783173[/snapback]

Det har eclipse 2 også.. men jeg ville heller sett at de brukte 2 knapper (eller 1 for den saks skyld) til veksling mellom lysene, også brukt dimmer tingen til å regulere volum trinnløst.. det er 100X kjappere enn å sitte å trykke på knapper for å regulere volum :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe dette for en stund siden. Spiller du? Kan du holde/trykke flere knapper samtidig?

Så lurer jeg også på om den har sånn greie til å støtte hendene på?

Viss det har det som jeg spør om så er jeg "redd" det blir dette :D

Lenke til kommentar

HiHi... Jeg skulle egentlig kjøpe det i går men de var utsolgt! Men jeg mener at et tastatur ikke trenger og være tilpasset "Gamer"...

Hvorfor vil du trykke flere knapper samtidig ? Jeg spiller med et trådløst tastatur fortiden og det funker fett (når det har batteri :cry: )

Edit : 50 post :) Men tror ikke du får noe mer for et 500 kr tastatur annet en flashy lys og stilig eske...

Endret av Revolution
Lenke til kommentar

-Windowsknapp lås

-Macro knapper

8783013[/snapback]

8783173[/snapback]

saitek 2 har jo rosa lys...:D:love:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

IKKE KJØP logitech classic keyboard!

Var på elkjøp og så det for en rimelig pris. så jeg kjøpte det. Men da jeg kom hjem merka jeg først at knappene var store og trange å trykke inn, og at det bråkte en del. Senere fant jeg ut at jeg ikke kunne holde 3 knapper inne engang :S blei så lei at jeg byttet til et gammel compaq tastatur. det kan jeg ihvertfall holde inne 4 knapper på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg synes det helt stilrene tastaturet fra Steel er ganske fint. Desverre er det kun prisen som hindrer meg fra å bestille det.

Lenke til kommentar
Jeg synes det helt stilrene tastaturet fra Steel er ganske fint. Desverre er det kun prisen som hindrer meg fra å bestille det.

9015314[/snapback]

Jeg kjøpt dette for ca. 2uker siden, og kan med en gang si at det garanteret er verdt pengene. Jeg syntes at saitek eclipse var bra, men det er bare piss i havet i forhold til dette.

Løp og kjøp !! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...