bamsi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er på jakt etter filmer som er basert på guillou's bøker. Eneste jeg finner er "hamilton" og "vendetta". De andre filmene ble bare vist på svensk tv en gang på 90 tallet.. tror jeg. Er det noen som har/kan få tak i , eller i det hele tatt vet noe?? Filmene jeg er interesert i er: -Förhöret, 1989 -Täcknamn Coq Rouge, 1989 -Private War, 1990 -Fiendens Fiende, 1990 -Goltuppen, 1991 -Kvällspressen, 1992 -Den Demokratiske terroristen 1992 -Den Vite riddaren, 1994 -Vendetta, 1995 -Tribunal, 1995 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ikke glem Ondskapen, utrolig bra film Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vendetta har endelig kommet på dvd... Fiendens fiende er planlagt utgitt på dvd, men er tydeligvis utsatt på ubestemt tid... Förhöret Den Demokratiske terroristen Tribunal ...kommer muligens også på DVD, men lite info foreløpig. Kunne forresten tenke meg å få tak i tv-versjonene av Fiendens fiende og Vendetta. Pantera Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Glem heller ikke filmene basert på bøkene om Arn som kommer snart. Arn - Tempelriddaren Arn - Riket vid vägens slut Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Har sett en del filmer som er basert på Guillou's bøker, vanskelig å finne mange av dem. Uansett synes jeg Ondskapen er den beste som jeg har sett så langt... Endret 11. juni 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Vendetta har endelig kommet på dvd... Fiendens fiende er planlagt utgitt på dvd, men er tydeligvis utsatt på ubestemt tid... Förhöret Den Demokratiske terroristen Tribunal ...kommer muligens også på DVD, men lite info foreløpig. Kunne forresten tenke meg å få tak i tv-versjonene av Fiendens fiende og Vendetta. Pantera 8824242[/snapback] TV-versjonen av Vendetta går vel på TV2 Zebra f.o.m førstkommende fredag, om du får inn denne kanalen.. Fiendens Fiende har også gått der nylig, og jeg gikk selvsagt glipp av en episode (nr 4) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå