Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i øynene etter sykling - Alternative årsaker

Husam

Anbefalte innlegg

Hei, tar ofte noen lange sykkelturer om kveldene - blant annet nå i dag.

Det svir ofte litt i øynene etter dette, og jeg er litt skeptisk til om dette er bra. Skyldes det bare at jeg blir fryktelig trøtt av å sykle og at det er sent tror dere? Eller kan det skyldes at jeg overanstrenger øynene over en lang periode fordi veien er dårlig opplyst om kveldene og farten er relativt stor? Jeg er ganske redd for å overanstrenge øynene og få dårligere syn - pga. hva jeg ønsker å bli i fremtiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
..blir jeg tørr i øynene. Det svir og føles som om jeg er trøtt.

8769078[/snapback]

OK, men det er ikke skadelig for deg? Smerten kan jeg da leve med, det er tanken på at øynene skades som bekymrer meg...

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Opplever litt av det samme selv. Øynene tørker ut som følge av luftstrømmen som treffer øyet konstant. Et par briller ordnet problemet for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...