Carl Sagan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ting du kan prøve: Laste ned HELT NYE drivere fra rett side til HVER ting i pc'en din. Ta ut extra USB\Firewire plugger som er plugget i hk(f.eks til kabinettet. Prøve uten lydkort. Funker ikke dette kan du; Formatere og innstalere Windows XP. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Får ikke boota fra xp cden Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Får ikke boota fra xp cden 8812479[/snapback] Du må inn i BIOS og sette den til å boote fra cd. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Gjordet det, men kom fortsatt ikke opp Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) vet du hvordan man gjør det? edit: snakker om flashing Endret 8. juni 2007 av rulator Lenke til kommentar
JanErik82 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tror iallefall du kan utelukke drivere.. I bios velger du boot priority og setter cd-rom'en først, istedenfor floppy. Hvilken PSU har du forresten?? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) det må du gjøre da edit: noe feil igjen hehe (feilsvar) Endret 8. juni 2007 av rulator Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Tror jeg bare sender hele greia tilbake til komplett, så får de fikse det der Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tror jeg bare sender hele greia tilbake til komplett, så får de fikse det der 8815611[/snapback] hehe god ide så slipper du å styre selv hehe men tror det kan være noe simpelt kluss jeg da Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Orker ikke styre med det, eneste er at jeg skal bytte ram-brikker i morra, hvis ikke det funker tar jeg og sender den tilbake Lenke til kommentar
puffepuff Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Halo, er nå jævli forbanna på pcen her. Kjøpte ny pc på komplett, fungerte fint de første ukene, men får masse blåskjermer i div spill. Spillene er: Red orchestra, LOTRO (3 ganger), dark messiah (patcha og funka fint etter det) STALKER (funker etter at jeg innstalerte nye drivere). Fikk det engang på en film jeg så. Nå har jeg fått det 3 ganger mens jeg er på desktopen Har støvsugd nå, beli mere stabil på RO i allefall, tok også systemgjenoppretning , aner ikke hva som gjordet pcen mer stabil. Men fikk blåskjerm/minnedump 1 gang på bf og RO igjen System: Intel® Core™2 CPU 6600 2046MB RAM NVIDIA GeForce 8800 GTX Vista Home Premium x32 har lite lyst til å formatere, eller sende den tilbake. Noen som har anelse hva problemet kommer av 8768806[/snapback] hadde det samme problemet for noen dager siden med min nye pc fra komplett. men jeg har 4gb ram.. problemet løste seg først når jeg skrudde ned hadtigheten på minnet fra 800 til 500.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Søskenbarnet mitt med nesten helt samme pc, begyner å få blåskjerm nå også. XP here i come Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Søskenbarnet mitt med nesten helt samme pc, begyner å få blåskjerm nå også.XP here i come 8818417[/snapback] jeg ville lest nøye på nvidia sin side først gitt:) noen drivere der ekke lagd for 8800gtx selv om du klikker 8serien og evt flashe bios Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Halo, er nå jævli forbanna på pcen her. Kjøpte ny pc på komplett, fungerte fint de første ukene, men får masse blåskjermer i div spill. Spillene er: Red orchestra, LOTRO (3 ganger), dark messiah (patcha og funka fint etter det) STALKER (funker etter at jeg innstalerte nye drivere). Fikk det engang på en film jeg så. Nå har jeg fått det 3 ganger mens jeg er på desktopen Har støvsugd nå, beli mere stabil på RO i allefall, tok også systemgjenoppretning , aner ikke hva som gjordet pcen mer stabil. Men fikk blåskjerm/minnedump 1 gang på bf og RO igjen System: Intel® Core™2 CPU 6600 2046MB RAM NVIDIA GeForce 8800 GTX Vista Home Premium x32 har lite lyst til å formatere, eller sende den tilbake. Noen som har anelse hva problemet kommer av 8768806[/snapback] Jeg har det samme problemet. Men når jeg skrur på maskinen kommer det bildet opp/minnedumping. Kommer meg ikke inn på windows. PS har vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå