thadon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Halo, er nå jævli forbanna på pcen her. Kjøpte ny pc på komplett, fungerte fint de første ukene, men får masse blåskjermer i div spill. Spillene er: Red orchestra, LOTRO (3 ganger), dark messiah (patcha og funka fint etter det) STALKER (funker etter at jeg innstalerte nye drivere). Fikk det engang på en film jeg så. Nå har jeg fått det 3 ganger mens jeg er på desktopen Har støvsugd nå, beli mere stabil på RO i allefall, tok også systemgjenoppretning , aner ikke hva som gjordet pcen mer stabil. Men fikk blåskjerm/minnedump 1 gang på bf og RO igjen System: Intel® Core™2 CPU 6600 2046MB RAM NVIDIA GeForce 8800 GTX Vista Home Premium x32 har lite lyst til å formatere, eller sende den tilbake. Noen som har anelse hva problemet kommer av Endret 3. juni 2007 av thadon Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Prøv først å oppdater alle driverne du Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 nyeste på skjermkort, lydkort drivere finner jeg ikke Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nyeste hovedkort-drivere er heller ikke feil. Og da gjerne fra chipset-produsenten, og ikke fra hovedkort-produsenten. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 ? Dette er hovedkortet jeg har: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322929 kan noen gi meg link til drivere? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Kommer jo faen meg hele tia nå, har fyrt opp i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kjør mem86, misstenker defekte ram brikke. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Hvordan bruker man mem86? Man laster ned, legger den in på cd, så? Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvordan bruker man mem86?Man laster ned, legger den in på cd, så? 8770531[/snapback] så går du inn i bios`en å passer på at den booter fra CD'n. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Skal man dra zippen, eller bare det som er inni zippen på cden? EDIT:fiksa det nå, men nytt spm. Hvordan booter jeg fra cd? Åpnafilen med nero, og brente den på en cd, men hva nå? Ser ingenting i bios om boot fra cd Endret 3. juni 2007 av thadon Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Greide jo selvfølgelig å ødlege hele windows, og måtte formatere etter at jeg klussa der. Noen andre metoder jeg kan teste ramen på? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jepp du kan prøve denne, husk å lese deg frem til løsninger(om du får problemer) http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hehe hvem sitt klistremærke sitter på 8800 kortet ditt? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 gainward ja misstenker at du har lasta ned feil driver hehe les nøye på sia last ned drivern på nytt en kompis klussa med feil driver der Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 drivern som er for: xp/2000/media center er ikke lagd for 8800gtx Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Bruker vista + at jeg lasta ned fra nvidia Endret 5. juni 2007 av thadon Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Tar å avinnstalerer vista i morgen, skal heller ha xp. Så jeg får håpe på at det "bare" var et driverproblem Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hadde du prrøvd å flashe biosen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå