Bertelsen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Haha Bananus, jeg husker det samme også. Det var fire spill jeg gjemte unna, GTA, Carmageddon, Turok og Blood. Vi får håpe at dette spillet blir minst like voldelig. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 haha ja vi krysser fingra våres og viser spillet til mor og far etterpå Bare for og friske opp i gamle minner Lenke til kommentar
Closed Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Håper dette spiller lever opp til de gamle spillene. Spesielt 1 og 2. Fordi Evolution var virkelig nedtur. Synd at Acclaim gikk konkurs. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg vil ha Cerebral Bore i HD! 8776878[/snapback] Oh how fun that was Esket Turok 1 og 2 Husker kor herlig og voldelig det var, flott grafikk var det også på den tiden Håper dette her blir knallbra, men ein urovekkende og jævlig vold slik det skal vere i disse spillene. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette ser jo bare herlig pent ut. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 vi får håpe man kan løpe fortere med kniv :!: :!: Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Datoen 17. september som trådstarter opererer med stemmer ikke for det europeiske/norske markedet. I følge den norske distributøren slippes spillet fredag 14. september - en dato som har vært kjent en god stund. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) håper ikke de sparer på gørret, Turok skal være litt jævlig Endret 6. juni 2007 av Spazz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 dette spillet så veldig intersangt ut men hva går turock spillene ut på? jeg har prøvd det som var på n64 for mange år siden i 5 min, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå