XtaZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Endelig Datoen er 17 September og blir sluppet både på X360 og PS3. Propaganda Games som utvikler det har også lovt å slippe en demo før spillet kommer LINK Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jøss. Er snart 24 timer siden jeg lagde dette topicet å det har bare kommet et svar Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ihvertfall en kjøper her. Dette ser da unektelig bra ut. September måned kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jøss. Er snart 24 timer siden jeg lagde dette topicet å det har bare kommet et svar Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her :!: 8772865[/snapback] 17 september turok 26 september halo3. Trenger du bedre grunn for Turok apati? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det der skal kjøpes! Koste hva det koste vil Noen som vet om det blir noen form for online-multiplayer? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Et av de spillene jeg ser frem til! Det ser hvertfall unektelig bra ut! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 turok er gøy! og med nextgen blir det enda bedre Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Turok er et must for meg! =) Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jøss. Er snart 24 timer siden jeg lagde dette topicet å det har bare kommet et svar Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her :!: 8772865[/snapback] 17 september turok 26 september halo3. Trenger du bedre grunn for Turok apati? 8773763[/snapback] Ja såklart. Er ingen grunn til å ikke bry seg om Turok bare fordi H3 kommer 9 dager etter. Det er 9 dager med intens Turok spilling det Det får garantert de siste ventedagene på H3 til å gå litt fortere Endret 3. juni 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har en følelse av at emnetittel vil bli omgjort til "Turok har fått ny release dato" når vi nærmer oss september. Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her :!:8772865[/snapback] Turok 1, 2 og Rage Wars var kjempegøy, 3-ern prøvde jeg aldri, men jeg mistet motet etter Turok: Evolution. Håper på at dette spillet vil gjenopplive min Turok-interesse. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 håper det er sånn 2p som det er på turok evolution på det nye turok fordi det er drit gøy Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her :!:8772865[/snapback] Turok 1, 2 og Rage Wars var kjempegøy, 3-ern prøvde jeg aldri, men jeg mistet motet etter Turok: Evolution. Håper på at dette spillet vil gjenopplive min Turok-interesse. 8775009[/snapback] Syntes Turok evolution var veldig artig jeg Hadde det på Xbox Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Syntes Turok evolution var veldig artig jeg Hadde det på Xbox 8775366[/snapback] Det er ikke et dårlig spill, men det var en Oblivion-opplevelse for min del; det var absolutt ikke så artig som jeg forventet. Jeg forventet å bruke mer tid i jungelen, men det var antakligvis vanskelig pga. de tekniske restriksjonene. Håper på mer jungeljakting denne gangen. Lenge siden jeg har spillt det, uansett. Kansje jeg burde ta det fram igjen og gi det en sjanse til. Det skal sies at den første delen av spillet var veldig bra, mye jungel. Likte veldig godt alle de forskjellige dyrene de hadde lagt til for å skape atmosfære. Endret 3. juni 2007 av andir Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 jeg vil ha Cerebral Bore i HD! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det noen som har sett noe gameplay av Turok her? Ja, det som kommer. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Eneste som har kommet er vel denne traileren (HD). Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Så morro ut dette På tide å utrydde dinosaurenene Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Å dette minner meg om gamle dager, uansett hvor dårlig (håper ikke det) dem lager det så kjøper jeg det. Husker N64 dagene, måtte gjemme spillet for mor og far siden det var sykt blodig. hehe Det var tider det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå