Gå til innhold

Turok har fått release dato!

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jøss. Er snart 24 timer siden jeg lagde dette topicet å det har bare kommet et svar  :hmm:  Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her  :!:

8772865[/snapback]

17 september turok 26 september halo3. Trenger du bedre grunn for Turok apati?

Lenke til kommentar
Jøss. Er snart 24 timer siden jeg lagde dette topicet å det har bare kommet et svar  :hmm:  Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her  :!:

8772865[/snapback]

17 september turok 26 september halo3. Trenger du bedre grunn for Turok apati?

8773763[/snapback]

Ja såklart. Er ingen grunn til å ikke bry seg om Turok bare fordi H3 kommer 9 dager etter. Det er 9 dager med intens Turok spilling det ;) Det får garantert de siste ventedagene på H3 til å gå litt fortere :thumbup:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her  :!:

8772865[/snapback]

Turok 1, 2 og Rage Wars var kjempegøy, 3-ern prøvde jeg aldri, men jeg mistet motet etter Turok: Evolution. Håper på at dette spillet vil gjenopplive min Turok-interesse. :)

Lenke til kommentar
Er tydeligvis ikke mange Turok fans på forumet her  :!:

8772865[/snapback]

Turok 1, 2 og Rage Wars var kjempegøy, 3-ern prøvde jeg aldri, men jeg mistet motet etter Turok: Evolution. Håper på at dette spillet vil gjenopplive min Turok-interesse. :)

8775009[/snapback]

Syntes Turok evolution var veldig artig jeg :) Hadde det på Xbox

Lenke til kommentar
Syntes Turok evolution var veldig artig jeg :) Hadde det på Xbox

8775366[/snapback]

Det er ikke et dårlig spill, men det var en Oblivion-opplevelse for min del; det var absolutt ikke så artig som jeg forventet. Jeg forventet å bruke mer tid i jungelen, men det var antakligvis vanskelig pga. de tekniske restriksjonene. Håper på mer jungeljakting denne gangen. :) Lenge siden jeg har spillt det, uansett. Kansje jeg burde ta det fram igjen og gi det en sjanse til.

Det skal sies at den første delen av spillet var veldig bra, mye jungel. Likte veldig godt alle de forskjellige dyrene de hadde lagt til for å skape atmosfære.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...