Epsilon- Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Som sagt jeg har AMD XP 2400+ Twinmos 256 MB PC400 på Abit KD7-RAID Syns ikke d var noe særlig imponerende, kan d komme av at jeg har en 200watts strømforsyning? Hvor stor strømforsyning anbefales? Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Thermaltake 400 watt silent bare 25 db. Får kjøpt den på netconnection.no, den har nok av power og koster ikke mer en 399kr. Lest en del tester av den har fått god omtale. Jeg skal kjøpe xp2400+ og skal da ha den strømforsyningen. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 300-360w anbefales vell ved bruk av nyere pcer. Noen klarer seg også med mindre, men det er små prisforskjeller, så folk velger strømforsyninger som de vet vil klare å drive pcen, fremfor en som kanskje går. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har du for liten PSU så kan det være årskaken til at systemet ditt blir ustabilt. Minimumskravet er iallefall 300w. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Syns ikke d var noe særlig imponerende, kan d komme av at jeg har en 200watts strømforsyning? Du får ikke raskere PC med ny strømforsyning nei. Du får heller en PC som er stabil og du slipper å være redd for at strømforsyninga di skal ta dagen og kanskje ta med seg noen av komponentene dine i døden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå