Gå til innhold

Kjøpt meg Cyber 370 m/Yamaha 9.9 V-max


Anbefalte innlegg

Hei har akkurat kjøpt meg en ny båt.

Båten er en 2003 modell Cyber 370m med 2003 men overligger/ikke brukt før 2004.

Jeg kjøpte motoren tidligere for 13 og ga for noen dager siden 25 for båt. er dette en god pris? Båten er det lanterner på, det er stereoanlegg men det er defekt.

Den er forøvrig i en veldig spesiel farge, den er blå både under og oppå med sølv Cyber klistremerker. Han jeg kjøpte den av sa at det kun fantes 3 stk av denne båten i hele norge... tøft....

 

Hva tror dere om dette?? båten skal forøvrig testes i morgen, burde jeg heve motoren noen centimeter? noen mener det...

 

Og en ting til.. jeg er interesert i en ny propell som kan skyte båten i stor fart, ikke cleaver men stål/ballistic propell... noen som eventuelt har en link på en slik en propell?? har hørt at en turbo hot shot propell er sprek..

Endret av EdvardVIP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No som du skryt så fælt av båten, må du nesten legge ut bilde av den og :thumbup:

 

Angåande propell så er det vel lite vits med stålpropell og liknande på 9,9 hk. Trur dette vil koste mykje meir enn det smaker. Kos deg med båten som den er du, og viss vil ha litt meir "futt" kan du jo begynne med å "skru opp" motoren til 15 hk (viss det ikkje alt er gjort?).

Lenke til kommentar
No som du skryt så fælt av båten, må du nesten legge ut bilde av den og  :thumbup:

 

Angåande propell så er det vel lite vits med stålpropell og liknande på 9,9 hk. Trur dette vil koste mykje meir enn det smaker. Kos deg med båten som den er du, og viss vil ha litt meir "futt" kan du jo begynne med å "skru opp" motoren til 15 hk (viss det ikkje alt er gjort?).

8768760[/snapback]

 

For å si det sånn

Det har aldri vært 9.9 :cool:

Lenke til kommentar
No som du skryt så fælt av båten, må du nesten legge ut bilde av den og  :thumbup:

 

Angåande propell så er det vel lite vits med stålpropell og liknande på 9,9 hk. Trur dette vil koste mykje meir enn det smaker. Kos deg med båten som den er du, og viss vil ha litt meir "futt" kan du jo begynne med å "skru opp" motoren til 15 hk (viss det ikkje alt er gjort?).

8768760[/snapback]

 

For å si det sånn

Det har aldri vært 9.9 :cool:

8774666[/snapback]

fremdeles er den drita slapp gutt :p

kjøp deg 30hk tohatsu med hot shot prop, da går den bedre. Cyber er litt tung men bør nærme deg 40 alikevel, kansje litt under.

 

Når det gjelder prisen, var ikke noe røverkjøp men ikke sjukt dyrt heller, sikkert greit.

Lenke til kommentar

hvis du har planer å kjøpe stål propell til denne båten, så ikke kjøp balistic, denne propellen er alt for lett og vil ikke passe særlig bra til din båt!

hvis du ikke vil gå over til cleaver er en Turbo propell og foretrekke!

den kan du også heve motoren ganske høyt uten noen form for slipp :thumbup:

 

Dette gjelder både en 10hesters motor, og med en 30 hk!

 

edit:

Hvis du lurer på hvilken propell du skal ha, enten nå eller senere! er Olle Terjesen mannen å ringe :) www.winracepropellers.no

Endret av Fugitive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...