lucky666 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvilket program skal jeg bruke til å pakke ut FLT filer? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ser at du ikke kjenner vår venn Google så godt. Husk at du alltid kan søke etter hvilket etternavn du lurer på hva er etterfulgt av extension på google, og få resultat med en gang. Jeg søkte altså bare etter "FLT Extension" og fikk opp denne siden. Se om du ikke finner ut av det der .. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) joa,jeg søkte nok google ser du,men det ble bare rot.Sikkert for mange godværspils. Takk skal du ha EDIT:Må være skadet de flt filene jeg skal pakke ut.Får feilmelding. Endret 2. juni 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hehe.. Har selv ofte problemet med å finne de rette søkeordene, og har derfor fått høre det noen ganger Stygt å ta det igjen på en uskyldig Du skal ikke se bort fra at de er det, skadet altså. Sure greier det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå