rune_g Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Godt nytt år folkens.. Har akkuratt innstallert studio 7 se nå. Har prøvd meg litt frem, men jeg finner ikke ut hvordan man kan lage rulletekst. Har også tittet igjen poster her i dette forumet, men finner ingen poster som retter mot studio 7. Men bare til sanne tillegs programmer. Trenger jeg et slikt tillegs program, Eller er det mulig å lage dette i studio 7? -------------------- Mvh Rune Granberg -------------------- Lenke til kommentar
tomy Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Høyreklikk på timelinen enten i videosporet eller tittelsporet. Velg titeldeko. Skriv teksten og velg i boksen oppe til venstre "still - roll - crawl" for den tekst effekten du vil. Roll er for rulletekst mvh tomy Lenke til kommentar
rune_g Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 enten så er jeg trøtt eller bare dumm. Men jeg finner ingen "still - roll - crawl" screenshoot ------------------- Mvh Rune Granberg ------------------- Lenke til kommentar
tomy Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvilken versjon av S7 har du ??? Versjon 7.07.01 er den jeg har inne nå av S7 I den versjonen er titledeko versjon 2.1.104 Den har rulletekst vinduet som første til høyre for diskett / save ikonet. siste versjon her http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp...%207&page_id=62 tomy Lenke til kommentar
rune_g Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har studio se version 7.15. Syntes det er rart at den dropdown menyen ikke er der. for den er der i "Guided tour" og i "About studio SE" Har prøvd å se om det er noen innstillinger men finner det ikke.. Blir gal snart :-? Skjønner ikke helt hvorfor den ****** dropdown'en ikke er der. noen som vet hvorfor? ---------------------- mvh Rune Granberg ---------------------- Lenke til kommentar
tomy Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei Sjekk mail Erstatt dine filer i mappen pinnacle / programs med dem som du får Jeg har oppgradert med siste versjon av studio 7 nå og den har også funksjonene du mangler. Jeg har versjon 2.1.106 av titeldeko. Dersom ikke slett og installer studio igjen. mvh tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå