fender91 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! Er helt blank så jeg komemr med dette latterlige spørsmålet.... hva er å boote? Og kan jeg reparere xp med en sånn xp cd eller no som fulgte med fujitsu siemens pc-en? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) å Boote maskinen betyr rett og slett å slå den på, nærmere bestemt å utføre de rutiner helt i starten av oppstarten som lar deg laste inn ett operativsystem. (altså er det delen som blir utført FØR windows/Linux starter opp. les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Booting Endret 2. juni 2007 av MrLee Lenke til kommentar
olslot Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Er helt blank så jeg komemr med dette latterlige spørsmålet.... hva er å boote? Og kan jeg reparere xp med en sånn xp cd eller no som fulgte med fujitsu siemens pc-en? 8767964[/snapback] yess du kan, reinstallere eller reparere en win xp installasjon med xp cd'en som også kalles en boot cd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå