Sir Zu Zwat Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei, Satte 100 kr på 6 EM-kamper idag, og det gikk ikke så halvgale! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kondolerer... 8768942[/snapback] kondolere -te; -ing uttrykke sin deltagelse i andres sorg: jeg kondolerer Etym.: lat., av con- se kon- og dolere ha, gjøre vondt Vet ikke helt om du kan bruken av ordet, men samma det. OT: Hvor mye ble gevinsten da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kondolerer... 8768942[/snapback] kondolere -te; -ing uttrykke sin deltagelse i andres sorg: jeg kondolerer Etym.: lat., av con- se kon- og dolere ha, gjøre vondt Vet ikke helt om du kan bruken av ordet, men samma det. OT: Hvor mye ble gevinsten da? 8769498[/snapback] Sarkasme er håning, gjøn av eller latterliggjøring av en person, situasjon eller ting. Det brukes ofte på en humoristisk eller ironisk måte og uttrykkes gjennom stemmens intonasjoner så som å overvektlegge det aktuelle utsagn eller enkelte ord og framføres ofte med et nedlatende kroppspråk. Vet ikke helt om du har antenner for å opfatte det, men samme det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Det er ikke så lett og oppfatte ironi på nett, i det virkelige liv derimot er det ikke noe problem. Det brukes ofte på en humoristisk eller ironisk måte og uttrykkes gjennom stemmens intonasjoner så som å overvektlegge det aktuelle utsagn eller enkelte ord og framføres ofte med et nedlatende kroppspråk. Endret 3. juni 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Er bare snakk om ca. 10 000 kroner. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bare og bare, det kommer jo alltid godt med uansett. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hadde det virkelig vært "bare" hadde du vel ikke vært i denne delen av forumet og jublet over det? ;p 10,000 er en fin slant penger, ser umiddelbart for meg ny TV. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Hehe, nei, kanskje ikke. Klager ikke jeg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dryzz: Hvorfor så nyskjerrig? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nei, vet ikke jeg Er en grei liten sum å bruke på seg selv kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå