Gå til innhold

Kjøler til E6600, lett overklokking

Isindil

Anbefalte innlegg

Leter etter en ny kjøler til min nyinnkjøpte Intel Core 2 Duo E6600. Har planer om å etterhvert overklokke den litt, til rundt 3GHz.

Hovedkortet mitt er Asus P5B-V, så det er ikke overdrevent mye plass rundt sokkelen.

Tror ikke jeg gidder betale mer en 400kr for den, og gjerne ned i 2-300.

Så, hva har dere å anbefale av stillegående kjølere til under 400kr?

Har sett på Thermaltake Big Typhoon, folk virker jo fornøyde med den. Vet ikke om den passer på hovedkortet mitt, though.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter en ny kjøler til min nyinnkjøpte Intel Core 2 Duo E6600. Har planer om å etterhvert overklokke den litt, til rundt 3GHz.

Hovedkortet mitt er Asus P5B-V, så det er ikke overdrevent mye plass rundt sokkelen.

Tror ikke jeg gidder betale mer en 400kr for den, og gjerne ned i 2-300.

Så, hva har dere å anbefale av stillegående kjølere til under 400kr?

Har sett på Thermaltake Big Typhoon, folk virker jo fornøyde med den. Vet ikke om den passer på hovedkortet mitt, though.

8767796[/snapback]

Eg bruker denne på min E6600 og er veldig fornøgd med den. Det negative er at den kanskje er litt for dyr for deg.

Lenke til kommentar

Målte litt inni kabinettet nettopp, er dessverre liten plass rundt sokkelen. NB er omtrent 5cm fra midten av sokkelen, og det er en hel del kondensatorer her og der. Kjøleribba til NB stikker omtrent 4cm opp. RAM-brikkene er det ca 3cm lengre til, siden jeg ikke bruker den nærmeste slotten. Passer Big Typhoon likevel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...