since91 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei! Jeg må få kjøpt meg en bærbar pc til neste skoleår. Jeg kom over dette tilbudet: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=28034&cid=5415 Virker ikke det som et bra kjøp? Om jeg venter 2 måneder tror dere at det kommer ett nytt, bra tilbud? Jeg trenger liksom ikke pc'n nå i sommer... Så skal jeg vente, eller skal jeg kjøpe nå? Går jeg glipp av et bra tilbud om jeg ikke kjøper den pc'n nå? Pc'n jeg kjøper må være 14 - 13 tommer. og til Under 7000... Takk for svar Endret 2. juni 2007 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hva slags bruk er det du snakker om? Og om du ikke trenger en ny pc så bare vent, det kommer alltid nye tilbud spesielt rundt skolestarttiden. Masse studenttilbud overalt da. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ok, får vente litt da Pc'n skal først og fremst være til skole arbeid, men litt BF2 gaming skader ikke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Lusen grafikk på den, så vent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå