Pandreas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er usikker på om dette er rett kategori, men prøver likevel. Kjøpte ny pc i fjor, og skulle teste firewire utgangen som var innebygd i kabinettet. Skuffelsen var stor då ingenting skjedde og eg oppdaga at der rett og slett ikkje var firewireutgang i hovudkortet. Bestemte meg for litt sidan for å ordne dette, då eg skal drive med film o.l. og vil helst unngå å farte mellom to maskiner med ein 512 minnepinne for å flytte videofilene ned på den nye pc'en. Kjøpte derfor eit firewirekort (trur eg) og var rimeleg sikker på at det skulle gå som ein leik å kopla det til. Firewirekortet: Firewirekort Hovudkortet: Gigabyte - GA-945P-S3 Men ingenting stemmer, har eg gjort feil? (som vanleg) Finn ikkje ut kvar eg skal plugge inn kortet. Og er i det heile tatt usikker. Har eg kjøpt feil kort? Eller er det rett og slett umogleg å ha firewire på denne type hovudkort? Håper på svar. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Riktig kort.. Sett kortet i de hvite sporene på hovedkortet med de 2 eksterne ut av spalten bak på kabinettet. Kabelen fra den integrerte porten i kabinettet må du muligvis kjøpe utenom.. pleier å følge med kabinettet.. (6 pins...) Lenke til kommentar
Pandreas Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Takk skal du ha. Får prøve meg frem litt. Lenke til kommentar
Pandreas Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Riktig kort.. Riktig hovedkort også ? Edit: Gløym d, va bror min so skreiv. Endret 2. juni 2007 av Pandreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå