JiiiN Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! HVa slags bilstereo skal jeg velge, så jeg kan få koblet min ekstern forsterker på den,skal det være line out? eller line in på dem? TAKKER Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! HVa slags bilstereo skal jeg velge, så jeg kan få koblet min ekstern forsterker på den,skal det være line out? eller line in på dem? TAKKER 8767259[/snapback] Lyd fra spiller til forsterker kobles på Line IN, har du en forsterker til, så tar du en kabel fra Line OUT på den første, inn til Line IN på den andre =) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja, og utgangen på SPILLEREN skal være lineOUT Lenke til kommentar
JiiiN Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Stemmer, glemte den jeg 8770341[/snapback] TAKK FOLKENS:-) da kjøper jeg en spiller med LINE OUT Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Stemmer, glemte den jeg 8770341[/snapback] TAKK FOLKENS:-) da kjøper jeg en spiller med LINE OUT 8789883[/snapback] De fleste gode spillere har det , står ikke nødvendigvis i annonsen eller på sidn hvor du kjøper den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå