Sjefern Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Heisann Jeg har kjøpt meg en s-video kabel sånn at guttungen kan sitte i sofaen i stua isteden for å henge over meg og se på når jeg spiller Mafia o.l. (Med klonet skjerm) Alt fungerer egentlig fint men tvn viser bare ca 70% av det pcskjemen viser. Har prøvd å finne en innstilling som ordner det og søkt på forumet også meg jeg finner ikke noen svar. Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har ikke så peil på Nvidia kort da jeg har brukt ATI de siste årene men har ofte hørt snakk om noe som heter TV Tool, kansje du burde prøve dette. Lenke til kommentar
superman Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du kan jo prøve med programmet TVTool som skal visst nok være veldig bra til å overføre bildet til TV'en. Kan jo hende det funker da :wink: Edit: du kom rett før meg, Willmink Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Har prøvd tvtool og det funket forsåvidt greit men da fikk jeg ikke bildet på begge skjermene samtidig. Pcskjermen ble svart og sa ett eller annet om at den var out of range..... Vitsen var liksom at jeg skulle ha begge skjermene på likt. Noen flere ideer? Eller noen som vet hva jeg gjorde feil i tvtool? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 det går ann å bruke begge skjermene i tvtool du markerer dualwiew eller no i første skilleark. tror pcskjermen bare får 35hz eller noe Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg merker av i duel-view men pc-skjermen vil ikke vise noe bilde. Bare "out of range". Har jeg for høy oppløsning på pc-skjermen eller noe da eller? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 syns noen nevnte 35hz her, og da blir vel det for lavt til skjermen din vil jeg tro. Har egentlig ikke sett så mye på desktop'en på TV'en, men det jeg gjør når jeg ser film (og da vises jo hele bildet) er at jeg bruker noe som heter "videospeilvending" slik at filmen kommer i full screen på TV mens jeg har den i et lite vindu på PC-skjermen og kan gjøre andre ting uavhengig av medieavspilling osv. Med litt triksing på disse innstillingene (anbefaler deg å ha siste detonator inne) skal du vel kanskje få spillet til å kjøre full screen på TV'en. Evt. kan du vel også deaktivere videozoom og lignende og se hva som skjer. Btw. driverne er så vidt jeg vet innstilt med "videozoom" som standard Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 *uff* Dette var ikke lett nei. Får det ikke til:( Finner ikke stedet der man kan slå på videospeilvening. Prøvde å stille på zoom i Nvidia men fikk det ikke til å fungere.... Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Finn ut hva som er oppløsningen på TVen, og sett det samme i oppløsning i spillet. Burde gå greit da... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Ja jeg kan jo prøve det hvis det ikke er noen andre ting å gjøre. Men det er jo litt surt å spiller i dårligere oppløsning enn jeg behøver da. Ellers takk for all hjelp. Setter selvfølgelig pris på om det er noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få samme bilde på tv og pc hele tiden. Takk igjen:) Lenke til kommentar
remisyv Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du må vel bare sette oppløsning på tv(skjerm2) til 800x600, da tven ikke har noe større oppløsning enn dette. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du må vel se under: display properties>Settings>advanced>nview/geForce4xxxxx properties (evt. begge) og deaktivere zoom og lignende, slik at hele skjermbildet ditt blir klonet i stedet for at bare en del blir zoomet inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå