a-henriksen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Noen som vet åssen jeg får slettet det jeg har søkt på før på google.com? Når jeg skriver inn et ord som jeg har søkt på før kommer det opp under søkelinja. Noen som vet åssen jeg får slettet alle de? Takk Safari til mac. Endret 3. juni 2007 av a-henriksen Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kan jeg få spørre hvilken nettleser du ønsker å fjerne det fra? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Trykk på eller knappen for å svare. Steffenz vil ikke besøke tråden siden det ikke er nye inlegg her. Han vil nok besøke den når han ser det er nye inlegg her. Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Uavhengig av nettleser kan du holde inne shift og trykke delete på dem du skal fjerne. Shift+Delete Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Enter så kan du lukke internnett leseren og kjøre ccleaner, eller så kan du slette informasjonskapslene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå