Cryflopp Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) hei , var å så mr beans holiday på kino her om dagen og jeg syntes den var egentlig litt skuffende fra de "gammle" gode mr bean episodene. hva er deres synspunkter/meninger om denne filmen ? men filmen var morsom men ikke helt slik jeg trodde Endret 2. juni 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har aldri vært stor fan av Mr.Bean, men denne gangen ble jeg positivt overasket. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den var dårlig syntes nå jeg Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Morsom film, men slitsom. Var endel ganger jeg lo rimelig godt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men det blir litt kjedelig i lengden når alt som kan gå galt, går galt. Det blir litt for mye av det gode til tider. Man kan forutsi hva som skjer i neste scene og mase overdrivelser. Men klart, hadde jeg vært 10 år og sett filmen, hadde jeg sikkert synes den var dritkul. Men en helt grei film Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har lenge vært stor fan av Mr. Bean. Alle episodene han har laget oppover tidene har vært konge! Men Holidayen var en stor skuffelse. Jeg har selv ikke sett Mr. Bean på mange år, og trodde jeg kom til å elske den. Det ser ut til at de klassiske Mr. Bean-greiene ikke lenger er morsomt. Slik som søling i vesker, falling, osv. Veldig skuffet! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har som regel små forventnigner når jeg skal se slike komedier som dette. Så de andre og jeg ble ganske positivt overrasket da vi så denne sist torsdag! En del kule innslag i denne filmen. Jeg burde se 1ern en gang til også nå som jeg er i gang Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Syntes den var dårlig fore til serien og the movie. Lo egentlig bare av den Carson Clay filmen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Min tidligere anmeldelse Mr. Bean's Holiday Ok, først tenkte jeg at denne filmen kom til å bli like morsom og spennende som den første Mr Bean filmen, FEIL. Jeg skjønner ikke hva som gikk galt, jeg lo vel kanskje litt, maks 2 ganger i løpet av filmen. Under den første filmen så lo jeg så jeg gråt. Jeg elsker Mr Bean serien, genial humor av hverdagslige ting, det er jo det han gjør og det er det som er så genialt med han. Han klarer å få dette fram i den første filmen, men denne filmen er bare forvirrende og kjedelig. Det er mange hull i plottet som ALLE vil merke og starte å lure på hvorfor i all verden dette skjer. Det blir alt for urealitisk at det skal være morsomt. Hele filmen er bare masse drama, forelskelse og forvirring, det er som å se en episode av Home And Away, like spennende hmm.gif Nei denne filmen bommet de HELT på. TERNINGKAST 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå