Gå til innhold

Egoria (BKmedia) vs servage.net?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen der ute som har erfaringer med de nevnte domene host'ene? Jeg har hatt BKmedia over lengre tid, men har ikke så stor lagrings plass osv som Servage har. Er vel også noe dyrere hos Egoria, men de har serverene i Norge og det er vel også en fordel?

Tar gjerne imot tips her altså :)

Frode

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger du mer diskplass enn hva du har hos BKMedia eller er det bare kjekt å ha faktoren ? Om det kun er kjekt å ha fakturen og du er fornøyd med BK ellers så kan jeg ikke se noen mening med å flytte sidene.

En ting jeg kan si om servage er at trafikkmålingene deres er feil, dvs dem sier at du bruker omtrent 10 ganger så mye trafikk som hva du virkelig gjør. Jeg flyttet en side fra dem og til oss og hos servage så sto det at siden brukte flere GB pr dag mens hos oss så passerer den knapt 5 GB pr mnd.

Endret av ftpman
Lenke til kommentar
Hei

Servage har jo den "fordelen" att man kan fjern lagre filer hos dem, og siden de har 360gb konto så er det jo endel å lagre på det da..

Frode

8770212[/snapback]

Jeg har opplevd ved to anledninger at filer lagret hos servage.net bare blir borte. De skylder alltid på at noen må ha fått tak i passordet mitt og slettet filene, men siden ikke alle filene blir borte, og siden jeg bytter passord til stadighet og det består av 15 bokstaver, tegn og tall så er det lite sannsynlig.

Har nå bestemt meg for å ikke bruke dem noe mer siden de ikke greier å holde hva de lover. De har heller ikke backup av brukerdataen, så de kan ikke restore slettete filer.

På webhostingtalk.com ser jeg at det også er andre som opplever det samme. Så hold deg unna, om du ønsker å beholde filene dine....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...