RastaXP Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Dagbladet om saken Triste greier det her. Får håpe den eventuele PC-versjonen får samme deal som Xbox versjonen da. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Barnslig av microsoft... og ikke minst av Rockstar som godtar et slik uanstendig forslag. Nå har ikke jeg PS3...eller PS i det hele tatt, men likevel. Det er ikke det spor bedre enn Tine som betalte Rema bl.a for å ikke selge Synnøve Finden ost... Men som du sier... håper at de er litt greiere med Pc-versjonen da... Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Barnslig av microsoft... og ikke minst av Rockstar som godtar et slik uanstendig forslag. Nå har ikke jeg PS3...eller PS i det hele tatt, men likevel.Det er ikke det spor bedre enn Tine som betalte Rema bl.a for å ikke selge Synnøve Finden ost... Men som du sier... håper at de er litt greiere med Pc-versjonen da... 8891005[/snapback] Tror du MGS og GTA3-serien bare kom til PS2 uten grunn? Dette er helt vanlig. Allt som er ekslusivt må noen betale for. Slik jeg forstår det har uansett MS kjøpt HELE episodic contenten, og ikke bare lisensen til å distributere det. Og det er derfor den er ekslusiv. MS har kjøpt den fra Take2. På samme måte som når folk bestiller ting som er under produksjon. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er jo akkurat hva spillutgivelse handler om. Det er jo helt normalt for en konsoll og kjøpe opp alt av rettigheter. Men Sony fikk jo heldigvis Rockstar til å produsere spillet til PS3.. Det er jo det viktigste. Men det er jo ingen tvil om at dette kommer til å påvirke valget av konsoll til de som ikke har kjøpt konsoll enda. Muligens meg selv og. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Barnslig av microsoft... og ikke minst av Rockstar som godtar et slik uanstendig forslag. Nå har ikke jeg PS3...eller PS i det hele tatt, men likevel.Det er ikke det spor bedre enn Tine som betalte Rema bl.a for å ikke selge Synnøve Finden ost... Men som du sier... håper at de er litt greiere med Pc-versjonen da... 8891005[/snapback] Du må huske at Microsoft, Rockstar og Tine driver butikk. Driver man butikk vil man tjene mest mulig penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå