Pysj Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Sony Ericsson har fått patent på en PSP-liknende mobiltelefon. Les mer Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ser ut som SE har glemt at + (pluss) skal peke oppover og - (minus) skal peke nedover på volumknappen :!: Men gjør nok ikke så mye, da jeg aldri kan tenke meg at vi får se denne i butikkene. Endret 2. juni 2007 av Tinki Winki Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den telefonen der var faktisk SKIKKELIG stygg og klumpete. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 noe sier meg at skjermen kan snus 180 slik at styrekrysset ligger sammen med talltastene (jepp, dem er alle der, om en spredd en smule underlig utover). det jeg undres mest over er hvorfor den høyttaleren, eller hva det nå er, er avmerket på den måten. må en "åpne" telefonen for å kunne snakke eller noe? morsom løsning i teorien, men jeg vil nok se den i praksis før jeg avsier en endelig dom... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Genialt spør du meg. Så litt kult ut, men tror ikke jeg kunne hatt den. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er tøft av SE å satse på en slik telefon, ettersom N-GAGE ble en flopp i mine øyne.. Men kanskje denne gjør en litt bedre jobb? Tviler litt på dette, men sikkert mange i 13 - 15 års alderen som synes denne er stirlig. Men om det vil komme en del skader og ufornøyde kunder innom butikken, tviler jeg ikke på.. Ettersom skjermen kan roteres, ber dette om trøbbel.. Gruer meg til denne telefonen =/ ihvertfall om den nye regelen om 5 års reklamasjons rett blir satt i livet =/ Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det morsomste vil jo være om den bruker en variant av psp programvaren. Tenk dere den der i samarbeid med ps3;) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Noe sier meg at de glemmer det er en TELEFON og ikke en spillkonsoll? Du vet, sånn, ringe og sende SMS-ting.."hææ? er du gal? vi har jo 10000GB minne for å lagre MP3 og verdens beste lydutgang for å høre på musikk!" Endret 3. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg må jo si at den ikke var så veldig tynn at det må være en fornøyelse å ha den i lommen. Ellers tror jeg ikke telefonen kommer til å bli sånn hvis den blir lansert. Jeg håper ihvertfall ikke for Sony-ericsson at de tenker å lansere den slik. Uansett, så er det bare patent-tegninger. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 poeng der. patent-tegninger er til for å forklare en teknikk, ikke for å vise fram ett design. bare se på apple sine opp gjennom tiden Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Samsung prøver hvertfall på noe lignende: http://www.engadget.com/2007/06/01/sony-er...amsung-nervous/ Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det er tøft av SE å satse på en slik telefon, ettersom N-GAGE ble en flopp i mine øyne.. Nokia kommer med en ny N-gage det siste halvåret iår, ikke noe spesielt men de satser igjen hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg