Nebuchadnezzar Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Endret 7. juni 2007 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Om du synes det andre albumet er bedre enn det første bør du kanskje sette 9 av 10 på første og beholde karakter på andre? Bar eet lite triks. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Eit anna tips: Skriv navnet rett. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Begge kan være 10/10 selv om han synes det ene er bedre enn det andre.. Uansett fint at du lager en albumguide til dette herlige bandet! Edit: Du burde nok lese igjennom hva du har skrevet og se etter skrivefeil. Endret 2. juni 2007 av Uin Viel Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Skal selvfølgelig gjøre det men, akkurat nå har jeg ikke tid. Jeg liker egentlig Jaktens Tid like bra som midnattens widunder selv om det blir til at midnattens widunder blir spilt mer. Føler at MW er mer kompakt enn Jaktens Tid. Skal gjøre mitt beste for og skrive Ferdig i morgen og rette leifer Endret 2. juni 2007 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fin guide, men som nevnt tidligere; se over feilene. Liker godt Finntroll selv og det blir spennende å se hvilken karakter Ur Jordens Djup får! Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er de finsk? 8768272[/snapback] Jepp, men likevel synger de på svensk;> Lenke til kommentar
Juden Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du har ordelingsleif på emnet tittelen! Album guide= albumguide Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Senere Men kan noen finne et bilde av alle medlemene i finntroll ? Bildet jeg har er ut datert og for langt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Du kan jo se gjennom desse bildene her. Mitt favorittalbum er nok Ur Jordens Djup. Er noen Finntroll album der jeg ikke hører alle sangene, men på Ur Jordens Djup må jeg nesten det. Endret 3. juni 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Alt for mange undervurderer Visor Om Slutet. Det er et fantastisk album. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Ja visor om slutet er et kjempebra album selv om det mangler noe for og nå opp til MW og JT Snart kommer nattfodd og Ur Jordens dyp også ed i guiden Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Der var også nattföd og Ur jordens dyp oppe Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dette hørtes ut som et spennende band Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 finntrol for life beste gruppa jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå