Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte telefonadapteri Mercedes ML


Anbefalte innlegg

Hei. I vår Mercedes ml 270 cdi fra 2002 sitter det et telefonstøpsel som kobler en mobiltelefon til kjørecomputeren. Slik at man kan ringe over høytaleranlegget osv. Problemet er at støpselet er beregnet på gamle Nokia telefoner. Det fulgte med en Nokia 6110.

 

Spørsmålet mitt er om det er mulig å skifte støppsel til et nyere. Et som støtter nyere Nokia modeller og/eller nyere Sony Ericsson? Teit å måtte bytte sim-kortet fram og tilbake.

 

Noen som vet?

 

edit: Ser nå at det mest ønskelige ville vært en mercedes bluetouth phone cradle. Spørsmålet er om en slik vil passe i bilen fra 2002, noen som vet dette?

 

Vi snakker om en slik

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mercedes-forhandleren burde vel vite det... :hmm:

8766604[/snapback]

 

Aner ikke hvor trådstarter holder til, men Oslo Bilstereo er jo en mulighet. De har folk der, som "kan" Mercedes. De monterer de meste av utstyr. Bra service der også. BOS er jo et alternativ, samme med Star Autoco på Lørenskog, men de tar seg godt betalt. Bra service på Star Autoco også.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Nei tror ikke det. For det første vil nok ikke min fars jobb tillate det da de betaler hans telefon, i tillegg vil vi bruke flere telefoner avhengig av hvem som kjører. Dessuten er jo den telefonen som følger med milt sagt utdatert. Tingen hadde vært en bluetooth greie som jeg linket til over. En som kan kobles til flere ulike telefoner.

 

Spørsmålet er om den passer i en 2002 model. Får nok spørre hos forhandler, selv får jeg ikke lappen før i august, så får min del haster det ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...