Toska92 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Før jeg kjøpte ps3 gledet jeg meg til onlinespilling. Allerede på lanseringsdagen ble jeg skuffet.Det gikk ikke an for meg å spille online på Motorstorm.Det sto ikke hvorfor, så jeg trodde det var en feil i systemet. Etter en stund kjøpte jeg Fight Night, og der gikk det ikke heller.Der stod det at jeg var for ung. Jeg er 15 år. Motorstorm er 12-års aldersgrense på, så skjønner ikke hvordan jeg ikke kan spille online der. Er det noen aldersgrense for online-tjenesten til PS3, eller er det forskjellig på de forskjellige spillene. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tror bare det er på chat'en det skal være begrensninger, hvis ikke kan du gå på Parental settings i system-meny'en på XMB, og forandre fra Level 9 til Level 12, evt, Level 0 som jeg tror betyr at du får tilgang til alt uansett alder. :-/ Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Alt av parental control står på 0 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 har du registrert deg? vet ikke om du må men -> http://no.playstation.com/registration/ Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) har du registrert deg?vet ikke om du må men -> http://no.playstation.com/registration/ 8770014[/snapback] Er ikke det det samme som å lage account på PSN da? Fant ut at jeg hadde en konto på den siden ifra da jeg kjøpte min PSP Nå har jeg registrert PS3'en og takket ja til onlinespilling(men jeg tror det var nyhetsbrev-relatert). Vi får se hva som skjer. Endret 3. juni 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Alt av parental control står på 0 8769992[/snapback] Prøv å sett den til 9, det har eg og ingen problemer her i gården Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er nok den innebygde brannmuren i modemet eller routern din. Er på jobb nå så kan ikke hjelpe deg videre med dette akkurat nå. Men det er kanskje noen andre her som kan hjelpe han å få åpnet porter osv. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Alt av parental control står på 0 8769992[/snapback] Prøv å sett den til 9, det har eg og ingen problemer her i gården 8770070[/snapback] Er du 15 da? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har du master eller sub account? kanskje det har noe å si.. hvis du har sub og master account har satt restrictions Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Som sagt, parental control både på master og sub er satt på 0. Jeg er sub, og faren min er master, det er mulig for han å spille online(han er 42). Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 med 0 mener du AV? og du har skrudd den av på "Foreldrekontroll"? og ikke bare "BD Foreldrekontroll" ? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 med 0 mener du AV? og du har skrudd den av på "Foreldrekontroll"? og ikke bare "BD Foreldrekontroll" ? 8772023[/snapback] Vet ikke om 0 eller det høyeste tallet(12?) er av. Men om 0 er AV, så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå