Håkki Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hva trenger man får å lakere kabinettet svart innvendig? Synes det er mer praktisk å ha det svart i maskinen siden man kan lettere skjule kabler og senere vannkjøling kommer tydligere fram. Håkki Endret 2. juni 2007 av Håkki Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Og man trenger... må man ikke ha grunning ol. Resultetet skal helst bli matt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg malte et kabinett engang med sann rulle. Det gikk helt fint. Bare pusset litt pa den forrige lakken/malingen og tok pa ny maling. Sikkert ikke helt riktig, men jeg ser na ikke forskjell. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Hvordan holder maling/lakk på aluminium? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den holdt fint for meg.. Men vet du hva jeg fant? Jo, en sticky https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492722 Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Aha, sånn er det når man er i det trøtte hjørnet Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 demontèr kabinettet,bor ut pop nagler,puss gjerne alle deler med "1200"papir,grunne så du ser at det ikke "skjer ting "lakkèr alle deler min 2 lag lakk (gjerne flere lag)la tørke i 20 grader (eller høyere)i 2-7 dager, montèr. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Gjorde det som crazycooler nevnte, ble bra resultat av det Kjøpte lakken hos en bilrekvisita forhandler. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Høres bra ut, får prøve det når nytt kabienett kommer inn Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvilket kabinnet har du kjøpt deg? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Skal kjøpe LL 6277 etter sommeren. Ikke så mye vits når det er en uke til sommerferie og jeg har opplegg hele sommeren utenom en uke. Sansynelig er jeg ikke på maskinen da heller. Kabinettet kommer knapt inn før jeg må dra. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Derfor jeg velger det Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Skal du bare lakkere det eller skal du utføre noe mer modding? Prosjekt? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Tanken er ikke de største tingene. Forløpig ligger ny hw for tur, så vannkjøling. Tanken er å lakere/male svart inni så vannkjølingen kommer tydeligere fra. Er ikke fornøyd med 80mm vifte foran så jeg ville skiftet den til EX33B og modde på en Bulgin knap eller noe. Worklog? Kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå