MrArildJ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei godt folk... Jeg har planer om å bygge meg en ny stasjonær pc snart, men har problemer med å velge skjermkort. Jeg har sett, sammenlignet og funnet fram til at jeg liker godt spesifikasjonene på "MSI NX7950GT-VT2D512EZ-HD" og "Asus EN8600GTS/SI/HTDP/256M" (Begge finner du på www.shg.no) Primært skal kortet brukes til vanlige applikasjoner samt C&C3 noen ganger. Er de det noen som har råd, vink eller erfaringer rundt disse kortene eller tilsvarende kort? Hvilket skal jeg velge? Arild Endret 2. juni 2007 av MrArildJ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Fra EA.com 64 MB GeForce3-class video card. The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. The GeForce 4 MX is not supported Lenke til kommentar
operg Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den quoten der var jo ikke særlig relevant for trådstarter da. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hvis han velger et kort som ikke stotter spillet... Men jeg vet ikke mer. Har bare erfaring med at det a kjope kort uten a sjekke om det faktiskt stottes. Lenke til kommentar
operg Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Han nevnte jo ikke kort i posten sin som ikke var NVIDIA- eller ATI-kort, eller eldgamle kort fra disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå