Gå til innhold

Titan's XFan - for overheating 360's

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rimelig latterlig at det må noe third party hardware må til for at xbox'en skal overleve.

8766754[/snapback]

Den må jo ikke det. Dette produktet selges utelukkende for å utnytte folks uvitenhet/dumskap. Dersom konsollen din trenger dette produktet, er det en feil på den, og da får du jo uansett ordnet det problemet gratis av Microsoft ved hjelp av noe som kalles garanti. Eventuelt reklamasjonsrett.

Men kan jo kanskje være nyttig for de som har gjort visse ting med konsollen og derfor ikke har garanti.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ettersom det er dvd-spilleren som bråker når plata spinner, så tviler jeg sterkt på at det hjelper

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min 360 døde som resultat av tempraturforandringer. Derfor var det et loddepunkt som mistet kontakt .. (Var det gpu og HK?) Uansett, så vil ikke en intercooler hjelpe mye mot denne type problem.

Sendte inn konsollen til butikken (Mobilbutikken.com) hvor totalt uvitende idioter jobber. De sendte den videre til MS med melding om at du må smørre deg med tolmodighet Ikke sjangs at jeg bare kan få en ny konsoll hos butikken, så kan heller dem vente ... djeezez :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...