XtaZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Da er det enda en kjøleenhet på vei til 360 da Forhåpentligvis så virker denne bedre enn Nyko's Intercooler som trakk for mye strøm fra USB porten og fikk mange 360 konsoller til å ta kvelden i stedenfor å redde den Eller Gamexpert's Cooler King som jeg ikke tror forårsaket noen 360 dødsfall men som var uhyggelig stor Titan's XFan Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Rimelig latterlig at det må noe third party hardware må til for at xbox'en skal overleve. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Min lever ennå den, uten noe form for third party hardware.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hvor utbredt er egentlig overopphetingsproblemet? Har aldri opplevd at min har blitt overophetet. Endret 2. juni 2007 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Min lever ennå den, uten noe form for third party hardware.. 8766879[/snapback] Min også Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Rimelig latterlig at det må noe third party hardware må til for at xbox'en skal overleve. 8766754[/snapback] Den må jo ikke det. Dette produktet selges utelukkende for å utnytte folks uvitenhet/dumskap. Dersom konsollen din trenger dette produktet, er det en feil på den, og da får du jo uansett ordnet det problemet gratis av Microsoft ved hjelp av noe som kalles garanti. Eventuelt reklamasjonsrett. Men kan jo kanskje være nyttig for de som har gjort visse ting med konsollen og derfor ikke har garanti. Endret 2. juni 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Viss støyen går ned som følge av lavere temperatur hadde det vært gull. Er dette tilfelle? Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ganske usannsynlig at det skal bli mindre lyd når du legger til flere vifter. De andre tingene bråker visstnok som bare det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ettersom det er dvd-spilleren som bråker når plata spinner, så tviler jeg sterkt på at det hjelper Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 På min 360 så er det faktisk viftene som bråker mest. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har min boks stående 1m fra et åpent vindu, så overoppheting er ikke noe problem for meg, heldigvis. Har også en bordvifte stående, hvis det skulle trenges ekstra kjøling under svette spilløkter. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ganske usannsynlig at det skal bli mindre lyd når du legger til flere vifter. De andre tingene bråker visstnok som bare det. 8768805[/snapback] Kjøpte den nyco saken. Bråker som bare F.... Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Min 360 døde som resultat av tempraturforandringer. Derfor var det et loddepunkt som mistet kontakt .. (Var det gpu og HK?) Uansett, så vil ikke en intercooler hjelpe mye mot denne type problem. Sendte inn konsollen til butikken (Mobilbutikken.com) hvor totalt uvitende idioter jobber. De sendte den videre til MS med melding om at du må smørre deg med tolmodighet Ikke sjangs at jeg bare kan få en ny konsoll hos butikken, så kan heller dem vente ... djeezez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå