thadon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har et jeg kan gi bort, første som sender pm med steam navnet sitt, får den Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har to på lager, som gis bort til hvem som helst. Eneste betingelse er at noen forteller meg HVORDAN jeg gir dem bort, hehe. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du går inn på game list og trykker på guest pass til red orchestra. Du trenger mail addressen til den du skal gi det til. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Sleng ut ett til meg og da, om noen har noen igjen, bare send PM til meg eller noe ([email protected], hvis den er nødvendig) Endret 2. juni 2007 av Shaper^ Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som har ett til meg? send pm for email;) Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 2 Første som sender PM Til meg for. Husk og legg til email adresse i PM'en. Husk også og ha Steam. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Samme her, har 2 gjestepass Gis til 2 første på PM lista mi.. Hilsen Jans Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg vil også gjerne ha et free guest pass . Lenke til kommentar
HPh Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Blir det noe felles gamer.no forum match i dag da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Du går inn på game list og trykker på guest pass til red orchestra.Du trenger mail addressen til den du skal gi det til. 8766256[/snapback] En annen måte å gjøre det på, er å legge til en annen Steam-bruker som friend via buddy-systemet, om du har steam-ID'n hans. Da kan du velge han fra buddy-lista. EDIT: Match i dag? Det må bli senere utpå kvelden. Nå skal jeg ut i varmen. Helt makabert å sitte og spille når det er så varmt ute (og inne). Endret 3. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Kunne godt tenkt meg en guest pass, mail adresse: xantir(at)online.no Steam navn: xantir Har nå vært så heldig å fått meg et guest pass. Tusen takk! Endret 3. juni 2007 av xantir` Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ser ganske håpløst ut å få guestpass. Tror jeg barer kjøper spillet . Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja er jo ikke noe dyrt. Tviler på at du kommer til å angre Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja er jo ikke noe dyrt. Tviler på at du kommer til å angre 8773210[/snapback] Har prøvd spillt før og synes det er bra . Hadde bare tenkt til å prøve det i 10 dager til for å se hvordan holdbarheten var. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Oblivion: Sjekk PM Endret 3. juni 2007 av Tchernobog Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Trodde exp.dato'en gikk ut i går men så at det var juli det var snakk om så da har jeg en invite up for grabs her. EDIT: Borte Endret 4. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg har to guest passes til Red Orchestra om noen vil ha. Send PM med mail/SteamID dersom du vil ha ett av dem. [EDIT: Ett pass igjen, går til førstemann som sender PM. Husk å sende e-mail, ikke Steam.] [EDIT 2: Both gone! Får håpe noen fler har noen å gi bort for å holde tråden gående.] Endret 4. juni 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har ett guest pass som ikke var i stand til å bli levert til vedkommendes e-post, så dersom noen vil ha dette rop ut på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå