Painapple Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Dersom du har kjøpt RO får du med 2 friends guest pass Så er det noken der ute som ikkje veit kva dei skal gjere med guest passet sitt ville eg ha satt pris på å få det Eg lurer på å kjøpe det... men har litt lite penger fortiden, så eg vil ikkje kjøpe noko eg ikke er heilt sikker på at eg liker. Har sett ein del trailere, og det ser sjukt bra ut så dersom nokon har eit guest pass dei vil gje vekk... PM Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Slenger meg på denne tråden. Kunne også tenkt meg å prøve dette spillet. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg har to stykk jeg har heller lite bruk for Send meg PM de som vil ha da:P første to får Endret 1. juni 2007 av VgRD Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ikke penger? Spillet koster jo 100kr Men ja, anbefaler spillet veldig. Læringskurven er høyere en andre ww2 spill + temmelig realistisk Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 *Henger seg på* Vil også prøve det. Lenke til kommentar
HPh Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Henger meg også på, hvis noen har noen. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Henger meg også på, hvis noen har noen. 8758450[/snapback] Har to jeg ikke trenger, to første som sender PM med Steam-navn / mail-adresse får. Edit: Begge forsvunnet nå. Endret 1. juni 2007 av jurg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg har ett jeg ellers ikke kommer til å bruke. Send meg en PM om dere har lyst på det. Forresten, dere som er nye til RO: Gi det bittelitt tid. Spillet er temmelig "straight forward" på den måten at dere umiddelbart kjenner dere igjen om dere har spilt FPS tidligere - men det har en litt høyere vanskelighetsgrad, og det "krever" litt mer av spilleren enn mange andre FPS. I RO har man lyst til å overleve. Man løper ikke rambo (selv om at det også kan fungere av og til ). Dessuten bør man se godt etter før man skyter. På avstand kan det være vanskelig for nybegynnere å se forskjell på venn og fiende. Anyway, som sagt bør RO få bittelitt tid. La det synke litt inn. Fin en stor server, og kos dere. RO er et knallspill om man lærer seg å bruke det rett. EDIT: Har gitt vekk begge mine to nå. Endret 1. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Har ett gjestepass igjen - send en PM. Edit: gone. Endret 1. juni 2007 av Thor_F Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg har 2 gjestepass. Send PM med epostaddresse, så skal du få EDIT: Da var det tomt Endret 2. juni 2007 av Bluesky Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Nå har vi jo massevis av folk her. Kanskje vi skal prøve å få til litt spilling i kveld/natt? Dama er syk og måtte gå til sengs tidlig, så da tror jeg nok jeg får lov til å være oppe en stund. Bare legg meg til som buddy i Steam (kontonavn: MeTa][iC) og/eller Red Orchestra (-CN-MeTa][iC), så kan vi alltids spille sammen. Endret 1. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da har jeg også skaffet spillet. Laster ned nå. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har et merkelig problem i Steam. Når jeg starter det så får jeg ikke opp news og updates, bare et blank vindu. Samme når jeg prøver å aktivisere buddy-keyen. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har fortsatt to guest pass om noen vil ha Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) har 0 guest pass om noen vil leke, får desverre ikke sendt ut før jeg kommer hjem. skal prøve og editere her om de blir "rivd" bort :-) Hilsen [Frw-Ln] Fritz Freiwillige Leigion Norwegen (sikker noe død clan nå ) **alle borte, bedre lykke neste gang Endret 2. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tråd for å bytte guest passes til Red Orchestra. Har selv 2 guest pass å gi vekk. Send pm så ordner vi det. Da har jeg ett igjen. Får håpe det kommer flere å deler etterhvert. Endret 2. juni 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Visst noen kunne sende et til meg hadde det vert veldig hyggelig . Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Da er jeg tom. Håper flere kan gi ut etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå