Gå til innhold

Red Orchestra Guest Pass Tråden

Anbefalte innlegg

Dersom du har kjøpt RO får du med 2 friends guest pass

Så er det noken der ute som ikkje veit kva dei skal gjere med guest passet sitt ;) ville eg ha satt pris på å få det :p

Eg lurer på å kjøpe det... men har litt lite penger fortiden, så eg vil ikkje kjøpe noko eg ikke er heilt sikker på at eg liker. Har sett ein del trailere, og det ser sjukt bra ut :dribble:

så dersom nokon har eit guest pass dei vil gje vekk... PM :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Henger meg også på, hvis noen har noen.

8758450[/snapback]

Har to jeg ikke trenger, to første som sender PM med Steam-navn / mail-adresse får.

Edit: Begge forsvunnet nå.

Endret av jurg
Lenke til kommentar

Jeg har ett jeg ellers ikke kommer til å bruke. Send meg en PM om dere har lyst på det. :)

Forresten, dere som er nye til RO: Gi det bittelitt tid. Spillet er temmelig "straight forward" på den måten at dere umiddelbart kjenner dere igjen om dere har spilt FPS tidligere - men det har en litt høyere vanskelighetsgrad, og det "krever" litt mer av spilleren enn mange andre FPS. I RO har man lyst til å overleve. Man løper ikke rambo (selv om at det også kan fungere av og til :D). Dessuten bør man se godt etter før man skyter. På avstand kan det være vanskelig for nybegynnere å se forskjell på venn og fiende.

Anyway, som sagt bør RO få bittelitt tid. La det synke litt inn. Fin en stor server, og kos dere. RO er et knallspill om man lærer seg å bruke det rett. :)

EDIT: Har gitt vekk begge mine to nå.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Nå har vi jo massevis av folk her. Kanskje vi skal prøve å få til litt spilling i kveld/natt? Dama er syk og måtte gå til sengs tidlig, så da tror jeg nok jeg får lov til å være oppe en stund. Bare legg meg til som buddy i Steam (kontonavn: MeTa][iC) og/eller Red Orchestra (-CN-MeTa][iC), så kan vi alltids spille sammen. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

har 0 guest pass om noen vil leke, får desverre ikke sendt ut før jeg kommer hjem.

skal prøve og editere her om de blir "rivd" bort :-)

Hilsen [Frw-Ln] Fritz

Freiwillige Leigion Norwegen (sikker noe død clan nå :p)

**alle borte, bedre lykke neste gang

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Tråd for å bytte guest passes til Red Orchestra.

Har selv 2 guest pass å gi vekk. Send pm så ordner vi det. :thumbup:

Da har jeg ett igjen. Får håpe det kommer flere å deler etterhvert.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...