Gå til innhold

Leie en PC - Hvilke muligheter finnes?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg befinner meg altså for øyeblikket i en tilværelse hvor jeg ikke har tilgang til en pc som er kraftig nok til å spille WoW på. Dette liker jeg svært dårlig, siden jeg skal befinne meg i denne tilværelsen de kommende seks ukene.

 

Derfor lurer jeg på hvilke muligheter som finnes for å leie en pc for en kort periode. Jeg er ute etter en realtivt kraftig laptop (WoW) som jeg kan leie i én måned, for deretter å levere den tilbake.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med Leasy slik jeg forstår det er at man ikke kan levere varen tilbake, men at man kjøper en vare som man nedbetaler over tid. Dette er i så fall ikke aktuelt, siden jeg ikke vil kjøpe meg en ny pc, kun leie for én måned.

 

Har Elkjøp eller lignende elektokjeder noen slik tilbud?

Lenke til kommentar
Hei, jeg befinner meg altså for øyeblikket i en tilværelse hvor jeg ikke har tilgang til en pc som er kraftig nok til å spille WoW på. Dette liker jeg svært dårlig, siden jeg skal befinne meg i denne tilværelsen de kommende seks ukene.

 

Derfor lurer jeg på hvilke muligheter som finnes for å leie en pc for en kort periode. Jeg er ute etter en realtivt kraftig laptop (WoW) som jeg kan leie i én måned, for deretter å levere den tilbake.

 

Noen forslag?

8765783[/snapback]

"Låne" en på fra elkjøp i 30 dager ;) ?

(Ingen moralisering takk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...